A murit printul? ne intrebam noi poate. NU! Raspunsul este nu foarte clar si raspicat. Sau, cel putin asa pare? Nu, am sa va las pe voi, cititorilor, sa decideti la sfarsitul articolului. PRINT&SIGN 2017, evenimentul de anul acesta, va aduce o noutate pe piata romaneasca si din toata europa ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
AGRALIM 2017 va fi in comuna Letcani (16 km de Iasi pe drumul european E583) intre 21 si 24 septembrie, în Parcul agroindustrial TransAgropolis. Ce va fi acolo? Si de ce sa vii? Pai, fermierule, nu numai ca acolo vor fi si altii ca tine, dar si: asociațiile agricole, companiile, specialiștii din ...
Read More
AVINCIS
Vai de capul meu, deci asta e super oferta ce am gasit. Fiti cu mine putin, deci sunt 7 nopti cu cazare si zbor inclus pentru 3 destinatii bestiale, ultima nu este inclusa in pachet totusi (excursie optionala pentru Gibraltar): Malaga si Costa Del Sol! Totul la doar 179 euro/persoana! ...
Read More
MALTA TRAVEL
O noua carte ne apare in fata ochilor, de la editura RAO. Daca doresti sa traiesti o adevarata aventura, intorcandu-te inapoi in Europa secolului al XVI -lea, atunci noua carte a lui Ken Follet: "Coloana de foc" este pentru tine! Are tot ce ar putea o carte buna, pe cuvant ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

A cincea editie Media Recap

Raluca Duta si Alex Ciuca

Golin și bloggerul Alex Ciucă – Hoinaru.ro  lansează a cincea ediție Media Recap

 

 

Golin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – singura analiză din România care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai relevante campanii și evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).

„Cu Media Recap ne propunem să identificăm trenduri, canale și tehnologii digitale care vor influența semnificativ activările de social media în 2016. Setăm astfel contextul pentru campaniile din acest an, mai ales că activitatea din social media a devenit și mai relevantă, cu 8 milioane de români care utilizează cel puțin o platformă socială.”, spune Raluca Duță, Chief of The Bridge™, Golin.

2015 a fost marcat de strânsa legătură dintre storytelling vizual și storytelling emoțional, iar brandurile au trecut de la auzul selectiv la cel activ, pentru că tot mai mulți utilizatori au o conexiune mobilă continuă. Acesta este lozul câștigător pentru advertiserii care au vrut să genereze conversație în interacțiunea cu comunitățile, pentru a face din ascultare un motor de descoperire de insighturi pentru brand.

Pentru 2016, macro-trendurile cu adevărat relevante sunt nevoia consumatorilor de a vedea utilitatea în interacțiunile cu tehnologia, focusul pe trăirile oneste în comunicarea brandurilor pentru a declanșa emoții autentice.  Un trend important din 2015 care se va menține și în 2016 este conținutul video integrat, mai ales că în 2015 Facebook aproape că și-a dublat view-urile zilnice pe video-uri la 8 miliarde, depășind YouTube. De asemenea, Twitter a lansat video-urile native, iar Snapchat raportează zilnic 6 miliarde de vizionări ale video-urilor pe platformă (și acest număr va continua să crească, având în vedere că Snapchat nu a vrut să se afilieze la Facebook).

Mai multe informații despre trendurile din 2016 și social media în România în 2015 pot fi găsite în e-book-ul Media Recap, disponibil aici.

 

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.  În 2015, echipa a reușit o nouă premieră, fiind prima agenție de PR care câștigă titlul de #1 PR Agency in Romania în doi ani consecutivi.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin Romania este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SeniorHyper, MobileWorks şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN