Multe dintre proiectele marete au ramas si raman (inca) necunoscute publicului larg. Asa ca, tocmai de aceea, ne-am decis sa scriem un articol despre inventii ale unor oameni foarte inteligenti. Poate nu sunt singurul care, atunci cand era mic, se gandea cum ar fi sa traga cu un tun in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
HiPP este o afacere locala de familie, care a inceput acum 120 de ani si este, in acest moment, la a 4 a generatie. Stefan Hipp, actualul proprietar, a trebuit sa promita, la fel ca si ceilalati predecesori ai lui, ca se vor plia intotdeauna pe gusturile consumatorilor de azi, ...
Read More
AVINCIS
Cel mai important festival pe plajă din Europa, NEVERSEA, ar putea deveni, in curand, un cuvant de inlocuit cu "TENDINTA", caci atrage ca un magnet tinerii, numai anul acesta au participat peste 210.000 de iubitori de muzica si festivaluri. Pentru 4  zile plaja Modern, din Constanța, a fost absolut plin, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Multe dintre proiectele marete au ramas si raman (inca) necunoscute publicului larg. Asa ca, tocmai de aceea, ne-am decis sa scriem un articol despre inventii ale unor oameni foarte inteligenti. Poate nu sunt singurul care, atunci cand era mic, se gandea cum ar fi sa traga cu un tun in ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

ALEXANDRION CENTENAR SEAMĂNĂ CU SKENDERBEU?

ALEXANDRION CENTENAR SEAMĂNĂ CU SKENDERBEU?

 

Seamănă noul produs al grupului ALEXANDRION, dedicat CENTENARULUI ROMÂNIEI, cu – de altfel – celebra etichetă NEAGRĂ  a produsului SKENDERBEU, care făcea furori, în EPOCA DE AUR, pe la noi? Știut este, sub comunism, au existat câteva băuturi care au făcut vogă în lumea închisă din România. Una dintre ele este și așa-numitul CONIAC ALBANEZ (pe vremea aceea se mai purta, încă, titulatura de CONIAC, căci eram în deceniul șapte-opt al secolului trecut!), care avea mai multe etichete, una albăși una neagră. Cea mai cunoscută era ETICHETA NEAGRĂ.

Ea locuiește în memoria remanentă a celor ce aveau măcar douăzeci de ani în decembrie 1989 (acum sunt generația în jur de cincizeci de ani). Este un REMINDER subliminal. Care ne reamintește tuturor vremea sublimă a tinereților. Dar care, asemeni altor mărci, berea Azuga, berea BUCEGI, vinurile MALAGA, Cherry-wine chinezesc, palinca/țuica de Zalău, sunt bune spre a aprinde focul & atenția consumatorilor fideli/fidelizați deja.

Anul acesta, ALEXANDRION a lansat produsul dedicat CENTENARULUI. Cum este un produs care privește, prin însemnătatea lui, pe toată lumea, vă invităm să faceți singuri aprecierea. Și să constatați pe propriul discernământ. Nouă ni se par asemănătoare.

ASEMĂNĂRI:

  1. Culoarea ambelor etichete este NEGRU, pe care se articulează/brodează floricele etc.
  2. Capișonul este NEGRU.
  3. DOPUL este negru și el, în ambele cazuri.
  4. Sticla are o formă TRONCONICĂ în partea de sus, a gâtului.
  5. Scrisul mărcii/brandului se face cu o culoare aproximativ aurie, aproximativ aceeași.
  6. Stema/logo-ul este în partea de sus a scrisului, aproximativ la fel.
  7. În stemă se află CEVA ROȘU/AURIU, un portret în cazul ALEXANDRI0NULUI și un vultur în cazul SKENDER, ambele reprezentând, de fapt, pe ALEXANDRU CEL MARE.
  8. Ambele MĂRCI/NUME sunt DERIVATE ale numelui ALEXANDRU. Așadar și ISKENDER tot ALEXANDRU înseamnă, tot la ALEXANDRU trimit, LA REGELE MACEDONENILOR/VECHILOR GRECI, care a trăit cam pe aceleași plaiuri ale Macedoniei.
  9. Ambele STEME sunt înconjurate de motive aurii: cununi de aur într-un caz – și (un fel)de heralzi aurii, în celălalt.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN