Nordic Food, una dintre cele mai importante firme din zona distribuției produselor alimentare, a aranjat un parteneriat cu Thai Union ca sa creasca puterea brandului de conserve de pește John West, planul de afaceri avand drept target vanzari de cam 25 de milioane de lei, pentru o perioada de 3 ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
drd ing marin marian sorin, stațiunea de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinifcație pietroasa
USAMV BUCUREȘTI/GHID DE MATERIAL SĂDITOR ÎN VITICULTURĂ STAŢIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE  PIETROASA / USAMV BUCURESTI Pietroasa este renumită, după vorba marelui scriitor Nichita Stănescu, ca fiind locul unde  ,,Aici la Pietroasele, inima noastra de piatră s-a transformat într-o inimă de inima”. La Pietroasa, știut este, ca se ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Antreprenorii români eșuează în afaceri din cauza educației slabe

Care este motivul principal pentru care antreprenorii romani nu reusesc sa-si dezvolte afacerea sau sa inceapa una? Un studiu recent realizat de EY Romania, Impact Hub si Startarium aceasta este educatia precara. Procentul respodentilor ai barometrului a fost de 23%.

Procentul acesta este in crestere continua, mai exact cu 7% in comparatie cu editia anterioara a barometrului. Motivul lipsei educatiei antreprenoriale este PRIMUL in top, indiferent de domeniul in care activeaza afacerea, inclusiv de primire a unei finantari, de marketing, leadership, vanzari ori alte zone care se refera la infiintarea unui start-up, confirma raportul EY.

O alta concluzie a barometrului de anul acesta este ca: 73% dintre respondenti (potrivit afirmatilor lor) au un castig lunar de peste 500 de euro, iar cei care au un venit mai scazut decat 500 de euro este de 27% – pentru 2017. In comparatie cu anul precedent, cand procentul era de 38%, in aces ultim caz. Deci s-a majorat si numarul antreprenorilor care au venituri intre 1.000 si 2.000 euro lunar ( 25% actual in raport de 18% in 2016) si a celor mai mari de 2.000 euro (16% actual in raport de 11% in 2016).

  • Cum invata antreprenorii?

44% sustin ca principalul mod de imbogatire a cunostintelor antreprenoriale sunt mentoratul si discutiile cu alti antreprenori. Contrar faptului ca, totusi, cu activitatea de mentorat antreprenorii experimentati nu-si mai bat capul, fata de cei la inceput de drum, care o considera absolut esentiala in reusita lor. Motivul principal ar acestei scaderi ar putea fi lipsa de timp pentru antreprenorii maturi de a organiza astfel de activitati.

  • Finantarea pentru start-up – cel mai mare impact intr-o afacere

Antreprenorii au sustinut 4 metode referitoare la regimul de fiscalitate si reglementare, precum si de functionarea institutiilor statului, ca cei mai semnificativi factori ai statului pentru sustinerea si promovarea persoanelor care-si infiinteaza o afacere. Deci, 27% au opiniat ca solutiile de finantare pentru startup-uri ar avea cel mai mare impact (mai mare fata de anul trecut cu 5 procente). 24% dintre cei intrebati cred ca scutirea sau scaderea taxelor au, totusi, o mai mare importanta ca finantarea din partea statului, iar 20% precizeaza relaxarea si simplificarea fiscala. In final, 4% pentru predictibilitatea fiscala.

De asemenea, in jur de 4 din 10 antreprenori vor avea in 2018 cea mai mare finantare in publicitate.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN