Svetofor, care este unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine de tip hard-discount din Rusia, a decis sa-si faca loc pe piata noastra și, ca atare, isi va construi 2 magazine in debutul lunii septembrie sub egida “Mere”. Retailerul si-a inceput activitatea in anul 2009, atingand, in timp, un ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
HiPP este o afacere locala de familie, care a inceput acum 120 de ani si este, in acest moment, la a 4 a generatie. Stefan Hipp, actualul proprietar, a trebuit sa promita, la fel ca si ceilalati predecesori ai lui, ca se vor plia intotdeauna pe gusturile consumatorilor de azi, ...
Read More
AVINCIS
Cel mai important festival pe plajă din Europa, NEVERSEA, ar putea deveni, in curand, un cuvant de inlocuit cu "TENDINTA", caci atrage ca un magnet tinerii, numai anul acesta au participat peste 210.000 de iubitori de muzica si festivaluri. Pentru 4  zile plaja Modern, din Constanța, a fost absolut plin, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Festivalul Internațional “Vară Magică”, aflat în acest an la a VII-a ediție, își deschide porțile în 11 iulie, la Ateneul Român, cu un concert în cadrul căruia vor urca pe scenă o sută de violonceliști. Doar foarte puțini locuitori ai planetei au avut, până acum, ocazia să asiste la un ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Aqua Carpatica își face loc pe piața din Marea Britanie

Cunoscutul brand de succes Aqua Carpatica, invetia lui Jean Valvis, acelasi antreprenor care a facut faimoase si LaDorna sau apele Dorna, a fost afisat în rețeaua de magazine Tesco din Marea Britanie, aflandu-se în 150 de locații, deocamdata, a anuntat pentru Progresiv Luminița Boștinaru, International Marketing Manager Valvis Holding.

„Aqua Carpatica a fost listată în Tesco începând cu 13 noiembrie, după o perioadă lungă de negocieri și testare a produsului. Pentru început suntem prezenți în 150 magazine Tesco. Această listare nu a presupus un efort financiar. Pe viitor, vom susține brandul și îl vom face cunoscut consumatorului britanic. (…) Prețul de raft este agreat împreună cu retailerul și respectă strategia noastră de poziționare premium a brandului”, a spus Luminița Boștinaru.

De asemenea, brandul Aqua Carpatica este listat in mai mult de 700 magazine din Marea Britanie și Irlanda.

Exportarea brand-ului a fost o idee demarata acum 2 ani. Ideea a fost atat de buna incat a adus de patru ori mai mult capacitatea de îmbuteliere. De aceea, firma poate acuma sa sprijine ambele piete: cea internă – vanzarile fiind si aici foarte bune – iar pe cea din afara catre Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, UAE, China, Japonia, Israel, Germania, Australia, Spania, Rusia.

„Avem încredere în șansele de reușită internațională și suntem în discuții extinse în mai multe țări, precum Spania, Germania, Emiratele Arabe Unite”, a mai declarat Luminița Boștinaru.

In urma cu 1 an, Carpathian Springs, firma care se ocupa de imbutelierea lui Aqua Carpatica, a reusit sa-si creasca cifra de afaceri cu 55%, adica pana la 34 milioane de euro, alaturi de un profit de 9 milioane de euro.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN