Svetofor, care este unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine de tip hard-discount din Rusia, a decis sa-si faca loc pe piata noastra și, ca atare, isi va construi 2 magazine in debutul lunii septembrie sub egida “Mere”. Retailerul si-a inceput activitatea in anul 2009, atingand, in timp, un ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
HiPP este o afacere locala de familie, care a inceput acum 120 de ani si este, in acest moment, la a 4 a generatie. Stefan Hipp, actualul proprietar, a trebuit sa promita, la fel ca si ceilalati predecesori ai lui, ca se vor plia intotdeauna pe gusturile consumatorilor de azi, ...
Read More
AVINCIS
Cel mai important festival pe plajă din Europa, NEVERSEA, ar putea deveni, in curand, un cuvant de inlocuit cu "TENDINTA", caci atrage ca un magnet tinerii, numai anul acesta au participat peste 210.000 de iubitori de muzica si festivaluri. Pentru 4  zile plaja Modern, din Constanța, a fost absolut plin, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Festivalul Internațional “Vară Magică”, aflat în acest an la a VII-a ediție, își deschide porțile în 11 iulie, la Ateneul Român, cu un concert în cadrul căruia vor urca pe scenă o sută de violonceliști. Doar foarte puțini locuitori ai planetei au avut, până acum, ocazia să asiste la un ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Betty Ice pe plus

Betty Ice e un important producator de inghetata din Romania si din afara, inceputa in Suceava, cu un brand deja bine inchegat, a anuntat ca anul 2017 il va încheia cu un avans de până la 8% (43 milioane de euro), datorita cresterii economice din Romania și a consumului din ce in ce mai ridicat de inghetata, precum și datorita invesțiilor si cresterii produselor exportate.

,,Estimez un avans de 5-8% în acest an. În fiecare an facem investiții, suntem constanți și alocăm același buget în ultimii trei ani. Un motor de creștere l-a reprezentat și un produs lansat anul acesta și care a performat foarte bine, Betty Ice cornet cu fructe de pădure, brand din gama noastră premium”, a anuntat Vasile Armenean, patronul Betty Ice.

De asemenea, Armenean a mai anuntat ca spera ca anul urmator Betty Ice sa inregistreze o majorare de 5-10%, exporturile fiind principalul mod de atingere a acestei cresteri:

„Dacă până acum am mizat în special pe filialele noastre din Ucraina, Ungaria, Republica Moldova, vom urmări și dezvoltarea exporturilor pe zone precum Orient, Țările din Golf, principalele piețe din Europa de Vest. În prezent, exporturile generează sub 10% din business, la finalul lui 2018 estimăm că vor ajunge la 12%”, a mai mentionat Armenean.

Betty Ice a avut in anul 2016 un prag de afaceri de 40 de milioane de euro, adica cu 10% mai mult decat in 2015, in acelasi timp, profitul a fost cam la fel, 5,1 mil. euro. Firma este estimata la 200 de milioane de euro si este NR.1 producator de inghetata din Romania.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN