Acuma ca se tine post ne gandeam sa va anuntam ce e bine si ce nu e bine sa mancati...de ce? Pai unele alimente foarte consumate de romani de post, precum crenvurştii vegetali, pateurile şi salamul de soia sunt, de fapt, cele mai pline de dchimicale, cu rolul de a ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Datorita scumpirii anumitor produse, ca oua, carne si produse lactate, Consiliul Concurenței a fost sesizat de MADR. De asemenea, semnificativ este si faptul ca analizele Ministerului Agriculturii nu au dus la concluzia unor cresteri importante de prețuri, instituția neavand nicio modalitate la indemana (sau imputernicire de lege) care sa-i permita ...
Read More
AVINCIS
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Cititorilor, tocmai ma uitam si ma gandeam sa postam, azi, ceva de cultura! Asa ca, am gasit 2 carti proaspete (ca sa zic asa), noi, scoase de la tipar si de la editura RAO, respectiv Horaţiu Mălăele, "cine-i asta?!" si "Cel mai mic Bigfoot" de Jennifer Weiner. Am descris putin cartile ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Doar jumate din planurile de afaceri din START-UP NATION vor fi finanțate

Evenimentul Start-Up Nation First ‘Sun’ Summit 2017, organizata de Universitatea ‘Petru Maior’ Targu Mures, Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, a adus in discutie aspecte noi asupra programului statului. Astfel, Ilan Laufer a afirmat ca doar jumate din proiectele de afaceri trimise vor primi finantare, numarul lor fiind in jur de 10.500.

“Au fost verificate pana acum in jur de 8.000 de planuri de afaceri. Ne dorim sa terminam verificarea si semnarea tuturor acordurilor acum ca avem unda verde si pe fondurile europene, in maximum doua saptamani. Cred ca pana undeva la 10.500 vor intra in finantare, dupa care se va epuiza bugetul. Nu o sa mai mergem cu verificari pana la 20.000, ca nu are niciun sens. In clipa in care se epuizeaza bugetul o sa vedem pe parcurs daca exista firme care au renuntat ori nu mai vor sa continue dintr-un motiv sau altul, atunci ne vom asigura ca urmatorii de pe lista vor intra. Dar lucrul acesta trebuie sa se realizeze in urmatoarele doua saptamani’, a explicat Ilan Laufer pentru agerpres.

Totodata, acesta nu a uitat sa mentioneze ca va incerca sa conduca cat mai bine acest program, ca datorie a sa de ministru, pentru a fi un mediu antreprenorial care sa faciliteze sanse egale tuturor de a beneficia de finantari.

Ba chiar, daca nu ar fi fost asezata “baza legala” pentru proiectele de finantare, banii din fondurile europene nu ar fi putut fi transferate cate beneficiarii sai, lucru realizat in urma cu nu mult timp:

“Noi am depus toate eforturile din ultimele 4-5 luni ca sa finalizam acest proces in timp util. Le multumesc colegilor de la Ministerul Fondurilor Europene…saptamana aceasta am finalizat totul si toate proiectele sunt deja aprobate. Ceea ce inseamna ca putem, in urmatoarele doua saptamani, sa ii programam pe toti cei care au ramas, pentru a fi contractate si aceste fonduri. Aceasta era baza legala, mai intai trebuia sa avem ghidurile aprobate ca sa putem sa contractam suma de 500 de milioane de lei din fonduri europene. Lucrul acesta se va intampla insemnand una-doua saptamani din acest moment si din clipa in care primim acest aviz pozitiv, incepem sa ridicam toate acele clauze suspensive din contract. Deci inclusiv cei care doresc sa implementeze cu cerere de plata, in una-doua saptamani, vor fi chemati sa li se ridice clauza suspensiva. A fost o chestiune de procedura legala ca sa putem face acest lucru‘, a mai spus ministrul.

Pentru a termina acordul de finantare, beneficiarii trebuie sa aiba:

  • cererea tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii;
  • certificatele de atestare fiscala referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetul general consolidat, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru care au cod unic de inregistrare fiscala, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, in original sau copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului;
  • certificatele de atestare fiscala referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetele locale, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru (indiferent daca au sau nu cod unic de inregistrare fiscala), in original sau in copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului. In cazul in care firma nu este inregistrata ca fiind platitoare in cadrul administratiei respective, se solicita o adeverinta.
  • documentul emis de catre ONRC care sa arate ca intreprinderile beneficiare sunt intreprinderile nou infiintate de catre persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de actionar sau asociat intr-o alta intreprindere mica sau mijlocie care desfasoara sau a desfasurat aceeasi activitate autorizata (cod CAEN) pe care aplica in cadrul programului in anul anterior inscrierii sau in anul inscrierii pana la deschiderea sesiunii de inscriere.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN