Consiliul Concurenței a deschis pentru dezbatere publica angajamentele anuntate de Unilever South Central Europe SA pentru a alunga îngrijorările cu privire la loialitatea concurențială, dupa cumpararea companiei Betty Ice. De aceea, Unilever doreste sa retragă un număr de vitrine frigorifice aflate in locurile partenerilor Unilever sau Betty Ice din partea ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
drd ing marin marian sorin, stațiunea de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinifcație pietroasa
USAMV BUCUREȘTI/GHID DE MATERIAL SĂDITOR ÎN VITICULTURĂ STAŢIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE  PIETROASA / USAMV BUCURESTI Pietroasa este renumită, după vorba marelui scriitor Nichita Stănescu, ca fiind locul unde  ,,Aici la Pietroasele, inima noastra de piatră s-a transformat într-o inimă de inima”. La Pietroasa, știut este, ca se ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Farmec lansează un nou produs, original, pe piața din România

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, aduce noi produse in gama Aslavital Mineralactiv, aliniindu-se ultimelor tendinte din domeniul cosmetic si s-a gandit sa dezvolte ceva potrivit necesitatilor de protectie de azi contra poluarii urbane ale clientilor.

De aceea, in premiera, cea dintai gama romaneasca fabricata pe baza Argilei 100% naturale, cu sursa in muntii Padurea Craiului, un ingredient local unic, este compus din 15 produse cu formulari inovatoare.

“Aslavital este un brand unic in Romania, datorita valorificarii unui ingredient special – Argila naturala de provenienta locala, cu efecte terapeutice extrem de valoroase in medicina alternativa, cosmetica, cat si multiple alte domenii.

Brandul este unul foarte apreciat de catre consumatorii nostri, decizia de a moderniza in acest an intreaga gama Aslavital Mineralactiv venind firesc si natural. Am inovat formularile produselor, pastrand ingredientele naturale, pentru a oferi consumatorilor nostri solutii extrem de sigure in utilizare, cu o eficacitate sporita, demonstrata prin masuratori instrumentale si am modernizat ambalajele, care acum integreaza un design mai dinamic si memorabil.

La nivel de compozitie, principalul element de noutate in gama este Cobiodefender-ul EMR, primul ingredient activ care actioneaza in vederea reducerii alterarilor biologice din piele, asigurand protectia tenului impotriva stresului urban si a poluarii.

Noile formulari protejeaza foarte bine tenul de poluarea si agresiunile mediului inconjurator, fiind concepute special pentru a veni in intampinarea celor mai elaborate necesitati si cerinte ale consumatorilor nostri”, a declarat Claudia Palacian, Manager de Produs Farmec.

Produsele din gama Aslavital Mineralactiv sunt toate obtine pe baza de Argila 100% natural, netratata chimic, cu un continut de 20 de minerale naturale, care rezolva problemele variate ale tenului, mai ales ale celor sensibile, care se irita rapid, cu target pentru un spectru larg de consumatori, cu varste cuprinse in intervalul de 25 si 40-55 ani.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN