Acuma ca se tine post ne gandeam sa va anuntam ce e bine si ce nu e bine sa mancati...de ce? Pai unele alimente foarte consumate de romani de post, precum crenvurştii vegetali, pateurile şi salamul de soia sunt, de fapt, cele mai pline de dchimicale, cu rolul de a ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Datorita scumpirii anumitor produse, ca oua, carne si produse lactate, Consiliul Concurenței a fost sesizat de MADR. De asemenea, semnificativ este si faptul ca analizele Ministerului Agriculturii nu au dus la concluzia unor cresteri importante de prețuri, instituția neavand nicio modalitate la indemana (sau imputernicire de lege) care sa-i permita ...
Read More
AVINCIS
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Cititorilor, tocmai ma uitam si ma gandeam sa postam, azi, ceva de cultura! Asa ca, am gasit 2 carti proaspete (ca sa zic asa), noi, scoase de la tipar si de la editura RAO, respectiv Horaţiu Mălăele, "cine-i asta?!" si "Cel mai mic Bigfoot" de Jennifer Weiner. Am descris putin cartile ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Gala Premiilor eCommerce din Romania, în parteneriat cu DWF

Anul 2017 a insemnat cea de-a 12-a editie pentru GPeC – Gala Premiilor eCommerce din Romania. 

Speakerii de anul acesta au reusit, inca o data, sa impresioneze publicul, la GPeC 2017, totusi, cativa dintre ei au fost mai harnici: Neil Patel (Co-Founder Crazy Egg & KissMetrics), Amy Harrison, Oli Gardner (Co-Founder Unbounce), Cyrus Shepart (Moz) si Sam Mallikarjunan (HubSpot) – mentionam ca lista este incompleta. Fiecare a reusit sa dea ascultatorilor un mod diferit de a vedea oportunitatile pentru dezvoltare sustenabila in eCommerce. Prin urmare, ei si-au atins scopul lor suprem!

La cel de-al treila an, agentia DWF lucreaza in parteneriat cu GPeC – cel mai semnificativ eveniment de eCommerce din Europa Centrala si de Est. Lucru care a insemnat o colaborare de succes pentru ambii organizatori. Precum anul trecut, DWF a reusit sa colaboreze in Gala Premiilor eCommerce perfect, fiind gandita pe 4 paliere:

1. Participarea in cadrul Juriului GPeC. Specialistii DWF au jurizat 62 de magazine online, pe baza a 12 criterii SEO, discutate in prealabil cu organizatorii evenimentului si comunicate pe site-ul competitiei.

2.  Stand de prezentare DWF in zona expozitionala. La fel ca si anul trecut, DWF a  avut stand in zona expozitionala, lucru care a insemnat schimb de pareri cu clientii, noi parteneriate, precum si ultimele noutati din SEO pentru eCommerce.

3. Oferirea unui interviu privind tendintele SEO in 2018.

4. Prezentare in cadrul panel-ului format din membrii juriului GPeC

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN