Dean Corbett a murit! Sâmbătă dimineaţa, celebrul chef a decedat in urma unui atac de cord, anuntul fiind facut de unul din membrii familiei lor. Acesta avea doar 56 de ani. Dean Corbett si-a inceput munca la Casa Grisanti şi Fifth Avenue in prima parte a anilor 1980, dupa cum ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
drd ing marin marian sorin, stațiunea de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinifcație pietroasa
USAMV BUCUREȘTI/GHID DE MATERIAL SĂDITOR ÎN VITICULTURĂ STAŢIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE  PIETROASA / USAMV BUCURESTI Pietroasa este renumită, după vorba marelui scriitor Nichita Stănescu, ca fiind locul unde  ,,Aici la Pietroasele, inima noastra de piatră s-a transformat într-o inimă de inima”. La Pietroasa, știut este, ca se ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

OTTO CURIER ȘI-A DUBLAT NUMĂRUL DE CLIENȚI

Mihai Pleșea se ocupă de destinele lui OTTO CURIER. Este tânăr, a good-looking guy, cum se zice, cu o expresie tipică, cu un portret de om încrezător în sine și în ceea ce va face. Privește, continuu, către viitor. Zâmbește cu naturalețe.Poza-Mihai-Plesea-OTTO-Curi

  1. Pentru că tot suntem la TOP BRANDS, care este istoricul lui OTTO CURIER, cum a apărut pe piață?

    Înfiintata in 2010, an de an, OTTO Curier și-a dublat numărul de clienți. Dacă la sfârșitul lui 2011 raportam o cifra de afaceri de 4,4 milioane euro, în 2012 am atins 6 milioane euro. Pentru 2013, estimăm o cifră de afaceri de 10 milioane euro.

  1. Din câte știu, ocupați locul 4 în ierarhia firmelor de curierat în România. Este loc să mai urcați în top?

    Bineînțeles! Compania a fost creată, de la început, pentru a atinge locul 1. Echipa noastră este obișnuită cu poziția de lider și avem know-how-ul, puterea financiară și dorința de a ajunge acolo din nou. Urmăriți-ne evoluția în anii următori.

  1. Care ar fi specificul OTTO Curier, dacă ar trebui să alegeți câteva elemente de identitate?

    Oferim solutii flexibile, transparente și sigure, aplicabile nevoilor Clientului. Ne-am asumat valorile esențiale pentru succes în domeniul curieratului încă de la inceput: angajații noștri livrează satisfacție prin punctualitate, respect și atentie sporită la siguranța expedițiilor tale.

  1. Care sunt tarifele pe care le percepeți pentru serviciile OTTO Curier?

    Avem o politică foarte simplă de prețuri: „Servicii premium la prețul corect”. Prețurile sunt clare, ușor de văzut pe www.ottocurier.ro.

  1. Care este harta în teritoriu pe care o acoperiți/deserviți?

    Acoperim 100% teritoriul național.

  1. Cum stați la capitolele infrastructură și experiență?

    Echipa noastră este cea mai experimentată din piață, participând la crearea și dezvoltarea primei firme de curierat românești. Infrastructura este excelentă. Având 59 de sedii în toată țara, peste 300 de mașini și 400 de angajati, OTTO Curier se numără cu mândrie între cele 3 companii de curierat din România care, în prezent, oferă opțiunea livrare garantată până în ora 9.59, aplicabilă oricărui serviciu.
    De asemenea, suntem prezenți printre cele 4 companii de curierat din România ce dispun de scannere PDA, echipamente ce procesează și oferă în timp real informații referitoare la expedițiile tale.

  1. Am văzut că vă implicați și în sport. Beneficiați de promovare din partea clubului FC DINAMO. Cum ați ajuns într-un asemenea parteneriat – și de ce este el benefic pentru activitatea pe care o prestați?

    OTTO Curier sustine performanța și modul de viață sănătos. Implicarea lor în acțiuni sociale, în beneficiul comunității a fost un alt factor important, compania noastră având în desfășurare un program CSR complex, OTTO Curier Community Program. Compatibilitatea brandurilor noastre este una ridicată astfel încât decizia de colaborare a fost ușor de luat.

  1. Ce înseamnă mesajul OTTO Curier UNIFICĂ PREȚURILE?

    Suntem prima companie de curierat ce unifică prețurile. Astfel, expedierea unui plic sau a unui colet cu greutatea până într-un kilogram către destinații naționale costă 11,95 lei, în timp ce expedierea acestora în aceeași localitate costă 9,95 lei.

  2. OTTO Curier este din ce in ce mai vizibil pe piață? Cum reușiți?

    În afară de managementul performant de care beneficiem pe partea financiară și de curierat, echipa de Marketing si PR este una foarte puternică. Membrii echipei au un background solid în advertising, PR, research și marketing, având la activ coordonarea și implementarea a zeci de campanii de promovare în domeniu. Beneficiind de această experiență, putem atrage partenerii potriviți pentru a dezvolta brandul și crește cota de piață a companiei. Din nou, experiența contează.

,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN