Program:   ·       J. S. BACH Sonata BWV 1023 ·       A. PART Fratres ·       E. YSAYE Sonata No. 3 „Ballade” ·       QUEEN (arr. Maistorovici) Bijou ·       W. A. MOZART Sonata in Do major K 296 ·       G. TARTINI Trilul Diavolului Dress: casual elegant Duration: 60 minutes, no interlude Doors open at 10:45h Children below 7 are not allowed Vlad Maistorovici ‘As bandleader, ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
agriculture for life, life for agriculture, artă, știință și viață, universităţii de știinţe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamvb
USAMV BUCURESTI Conferinţa Internaţională a Universităţii de Știinţe Agronomice și Medicină Veterinară din București "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură" O VIAȚĂ PENTRU AGRICULTURĂ A avut loc între 7 - 9 iunie 2018, Bucureşti, România O VIAȚĂ pentru Agricultură. Ce ziceți? Merită? Cu siguranță că merită. La o adică, e ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
Program:   ·       J. S. BACH Sonata BWV 1023 ·       A. PART Fratres ·       E. YSAYE Sonata No. 3 „Ballade” ·       QUEEN (arr. Maistorovici) Bijou ·       W. A. MOZART Sonata in Do major K 296 ·       G. TARTINI Trilul Diavolului Dress: casual elegant Duration: 60 minutes, no interlude Doors open at 10:45h Children below 7 are not allowed Vlad Maistorovici ‘As bandleader, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Piața cafelei suferă o schimbare importantă în ultimii ani

Pentru românii care traiesc in orase, cafeaua este un adevarat viciu, fiind cea mai consumata bautura dintre toate (de 77%), numai ca numarul celor care incep sa bea cafea e din ce in ce mai mare. Dovada chiar introducerea pe piata a noilor capsule de cafea, care s-au vandut ca painea calda, ganditi-va ca a crescut de 2 ori mai mult procentul de consumatori in doar 2 ani, conform unui ultim studiu al Strategis Research & Business Consulting.

In raport cu 2016. consumatorul de azi a inceput viciul de la o varsta mai frageda, la serviciu sau la școală este un motiv intemeiat pentru a bea niste cafea, dar se arata ca ambalajele mai mici ii atrag in a-si alege produsul. În medie, românii beau 1 ori 2 feluri de cafea, dupa felul in care este ambalat ori prelucrat, fiind pe primul loc cafeaua ambalată gata măcinată (cu un procent de 50%) consumata extrem de des, mai exact de 6 ori pe săptămână. Locul 2 il are cea ambalată sub formă de boabe și pe cea luata de la automatele de cafea – fiecare avand un procent de 11%.

Analiza de Strategis Research & Business Consulting a fost organizat în 2 valuri – 2016 și 2018 – lucru care arata si ca in ultimii 2 ani industria cafelei proaspăt prăjite a avut un succes imens in randurile tinerilor. Totodata mentionam si ca acelasi segment de piata a avut succes si in cazul celei ambalate sub formă de boabe: pentru primul val al studiului (din 2016), era bauta in proportie de 9% din consumatorii din categorie, în cel de-al doilea val al studiului (din 2018) procentul a crescut cu 2 puncte, până la 11%. Tot in aceeasi perioada a avut o crestere de la o media de 2,9 ori / săptămână – la 3,4.

Cea mai mare surpriza a fost pentru o subcategoria care a fost introdusa de curand, dar care nu a avut atata succes, pana acum, cea a capsulelor de cafea: procentul consumatorilor care consuma un astfel de tip de cafea a crescut de la 5% în 2016 la 8% în 2018, iar frecventa de consum a ajuns la 4,3 ori / săptămână (de la 2,3 pe sap).

In cealalta parte a pietei gasim cafeaua instant care in 2016, 1 din 10 consumatori o consumau frecvent, iar acum se afla la un procent de 8% din preferințe – conform cercetării Strategis Research & Business Consulting. In acelasi timp, frecvența de consum a scazut de la o medie de 3,3 ori / săptămână la 2,7 ori / săptămână.

INTREBARE PENTRU CITITORII NOSTRI: voi cat de des beti cafea? lasati parerea voastra mai jos in sectiunea de commenturi.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN