Multe dintre proiectele marete au ramas si raman (inca) necunoscute publicului larg. Asa ca, tocmai de aceea, ne-am decis sa scriem un articol despre inventii ale unor oameni foarte inteligenti. Poate nu sunt singurul care, atunci cand era mic, se gandea cum ar fi sa traga cu un tun in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
HiPP este o afacere locala de familie, care a inceput acum 120 de ani si este, in acest moment, la a 4 a generatie. Stefan Hipp, actualul proprietar, a trebuit sa promita, la fel ca si ceilalati predecesori ai lui, ca se vor plia intotdeauna pe gusturile consumatorilor de azi, ...
Read More
AVINCIS
Cel mai important festival pe plajă din Europa, NEVERSEA, ar putea deveni, in curand, un cuvant de inlocuit cu "TENDINTA", caci atrage ca un magnet tinerii, numai anul acesta au participat peste 210.000 de iubitori de muzica si festivaluri. Pentru 4  zile plaja Modern, din Constanța, a fost absolut plin, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Multe dintre proiectele marete au ramas si raman (inca) necunoscute publicului larg. Asa ca, tocmai de aceea, ne-am decis sa scriem un articol despre inventii ale unor oameni foarte inteligenti. Poate nu sunt singurul care, atunci cand era mic, se gandea cum ar fi sa traga cu un tun in ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Singurul supermarket care se adreseaza numai start-up-urilor, si-a deschis porțile!

KaDeTe reprezinta cel dintai supermarket care se adreseaza doar start-up-urilor din mai multe industrii, chiar si FMCG, si care va fi lansat in luna martie, la Berlin. Ceea ce este atat de important in legatura cu acest anunt este ca noua cladire le va facilita ultimelor branduri lansate și firmelor accesul la clienți și achizitori.

KaDeTe va fi in acest fel cel dintai magazin care va vinde numai produse care nu mai sunt in retail ori sunt pe piață de foarte puțin timp. Mai mult de 200 de producători de alimente s-au înscris pentru a-și vinde produsele în acest supermarket.

Mai mult, comercializarea este numai o simpla parte a investitiilor KaDeTe, pentru ca mai exista inca un spațiu dedicat realizarii de studii de piață.

„Ideea nu se referă doar la crearea unui magazin dedicat pentru noi produse. Reprezintă și o soluție pentru start-up-uri pentru a câștiga informații importante despre produsele lor astfel încât să devină nume credibile în industrie”, au spus fondatorii KaDeTe.

Deci, clientii au posibilitatea sa ia ultimele produse, inovatoare, pe cand achizitorii au doar posibilitatea vânzărilor realizate și a studiilor de piață utilizate, in functie de care pot decide ce produse aleg pentru listarea în magazinele lor.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN