maria cârja, dupont, pioneer, hibrizii de porumb aquamax
MARIA CÂRJA: Hibrizii de porumb  produc și în condiții de secetă pedologică și arșiță atmosferică Cât de important se dovedește MATERIALUL SĂDITOR în general? Care este rolul semințelor, cât de importante sunt ele? Întrebări simple, dar fundamentale, pe care special le-am pus noi, redacția, așa rudimentare, doamnei Maria Cârja. Tocmai ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
maria cârja, dupont, pioneer, hibrizii de porumb aquamax
MARIA CÂRJA: Hibrizii de porumb  produc și în condiții de secetă pedologică și arșiță atmosferică Cât de important se dovedește MATERIALUL SĂDITOR în general? Care este rolul semințelor, cât de importante sunt ele? Întrebări simple, dar fundamentale, pe care special le-am pus noi, redacția, așa rudimentare, doamnei Maria Cârja. Tocmai ...
Read More
AVINCIS
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Editura Nemira și lanțul de cafenele 5 To Go sărbătoresc Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie inedită de încurajare a cititului, parte integrantă a parteneriatului Nemira – 5 TO GO pentru promovarea plăcerii lecturii în rândul tinerilor. Campania „Books and Coffee” se desfășoară offline și înseamnă branduirea a 45.000 de pahare cu trei ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

TEHNICI DE MARKETING: Cum să-ți menții profitul pe termen lung

Experienta oferita clientilor este noua arma cu care companiile isi pot pastra profitabil clientii pe termen lung, insa nu a existat pana acum training adecvat care sa sprijine organizatiile sa profite de aceasta oportunitate.
Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing au lansat pentru prima data in Romania, un program de training si certificare internationala in Customer Experience.Inscrierile si cursurile incep din 1 septembrie 2016.
226471

TEHNICI DE MARKETING: Cum să-ți menții profitul pe termen lung

Trainingul consta intr-un program combinat de ateliere face to face si weekenduri intensive, timp de sase luni. Participantii vor aplica cele invatate intr-o lucrare realizata in cadrul organizatiei in care lucreaza, pe care o vor dezvolta cu un tutore personal,
din Marea Britanie. Primul weekend intensiv din program din Romania are loc la Bucuresti, pe 29 si 30 octombrie si este sustinut de Debbie Pearson,
lector al Oxford College of Marketing. Prima promotie care incepe trainingul
in aceasta toamna va absolvi in martie 2017.
Contactati-ne pentru detalii sau o intalnire care sa va sprijine angajatii sa inceapa trainingul pana pe 20 octombrie si sa finalizeze un plan de customer experience
pentru organizatia dumneavoastra pana in martie 2016.
Alte articole:

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN