Multe dintre proiectele marete au ramas si raman (inca) necunoscute publicului larg. Asa ca, tocmai de aceea, ne-am decis sa scriem un articol despre inventii ale unor oameni foarte inteligenti. Poate nu sunt singurul care, atunci cand era mic, se gandea cum ar fi sa traga cu un tun in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
HiPP este o afacere locala de familie, care a inceput acum 120 de ani si este, in acest moment, la a 4 a generatie. Stefan Hipp, actualul proprietar, a trebuit sa promita, la fel ca si ceilalati predecesori ai lui, ca se vor plia intotdeauna pe gusturile consumatorilor de azi, ...
Read More
AVINCIS
Cel mai important festival pe plajă din Europa, NEVERSEA, ar putea deveni, in curand, un cuvant de inlocuit cu "TENDINTA", caci atrage ca un magnet tinerii, numai anul acesta au participat peste 210.000 de iubitori de muzica si festivaluri. Pentru 4  zile plaja Modern, din Constanța, a fost absolut plin, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Multe dintre proiectele marete au ramas si raman (inca) necunoscute publicului larg. Asa ca, tocmai de aceea, ne-am decis sa scriem un articol despre inventii ale unor oameni foarte inteligenti. Poate nu sunt singurul care, atunci cand era mic, se gandea cum ar fi sa traga cu un tun in ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

TEHNICI INOVATIVE DE MARKETING

MANIFEST PENTRU CURAJ

Cele mai puternice campanii de marketing sunt cele curajoase. Iar curajul este despre decizii. Despre a vedea oportunități acolo unde alții văd doar obstacole.

Când vrei să fii diferit trebuie să îți asumi acest lucru. Iar riscurile vin la pachet cu curajul. Dar cum găsim ”curajul” să fim curajoși? Unii dintre cei mai buni marketeri din industrie vin la Best Marketing și îți vor prezenta cele mai curajoase campanii și tehnici revoluţionare de marketing utile.

CARE ESTE SECRETUL CELOR MAI BUNI OAMENI DE MARKETING?

Curajul este despre decizii. Înseamnă schimbare, dar și aduranță. Este despre a vedea oportunități acolo unde alții văd obstacole. Curajul implică riscuri, dar asta inseamă să fii diferit și să îți asumi acest lucru. Înseamnă muncă, dar și un dram de nebunie.
Relația dintre consumatori și branduri este supusă testului încrederii pe care-l vor trece numai brandurile care arată că le pasă cu adevărat de consumatori. Astăzi contează mai mult ce facem și mai puțin ceea ce spunem!

Dacă ești interesat de tendințele din industria de marketing, comunicare și branding, dacă îți dorești creșterea vânzărilor și transformarea fanilor în clienți sau cauți strategii eficiente de marketing, atunci Best Marketing este evenimentul la care trebuie să fii prezent.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN