Consiliul Concurenței a deschis pentru dezbatere publica angajamentele anuntate de Unilever South Central Europe SA pentru a alunga îngrijorările cu privire la loialitatea concurențială, dupa cumpararea companiei Betty Ice. De aceea, Unilever doreste sa retragă un număr de vitrine frigorifice aflate in locurile partenerilor Unilever sau Betty Ice din partea ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
drd ing marin marian sorin, stațiunea de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinifcație pietroasa
USAMV BUCUREȘTI/GHID DE MATERIAL SĂDITOR ÎN VITICULTURĂ STAŢIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE  PIETROASA / USAMV BUCURESTI Pietroasa este renumită, după vorba marelui scriitor Nichita Stănescu, ca fiind locul unde  ,,Aici la Pietroasele, inima noastra de piatră s-a transformat într-o inimă de inima”. La Pietroasa, știut este, ca se ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Un nou retailer cu prețuri avantajoase sparge piața din România

Svetofor, care este unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine de tip hard-discount din Rusia, a decis sa-si faca loc pe piata noastra și, ca atare, isi va construi 2 magazine in debutul lunii septembrie sub egida “Mere”.

Retailerul si-a inceput activitatea in anul 2009, atingand, in timp, un numar total de 800 de magazine afalte in tari precum Rusia, Kazahstan, Belarus și China, iar, acum, vrea sa intre si pe piata din Uniunea Europeană sub denumirea de “Mere”. Deocamdata, la inceput de drum, Svetofor nu intentioneaza decat sa tatoneze terenul in România, Germania, Azerbaidjan și Polonia, ceea ce inseamna extinderea cu alte 250 de noi magazine.

La noi in tara firma are 50 de angajați și intentioneaza sa deschida in Snagov și Brașov aceste 2 magazine, deschiderea oficiala avand loc in luna septembrie, dupa cum a anuntat Daniel Vasile, Manager Achiziții Mere.

“Dacă lucrurile vor evolua așa cum ne-am propus avem în plan deschiderea a 16 unități până la final de an. Ne uităm la mai multe zone din România și vom deschide acolo unde vedem potențial. România a fost aleasă pentru că piața de retail de aici se aseamănă cu cea din Rusia la nivel de obiceiuri de consum, dar și putere de cumpărare”, a spus Daniel Vasile pentru magazinulprogresiv.ro

Cele 2 magazine au fost planificate sa aiba o suprafață de cam 800-1.200 mp și 20 de angajați pentru fiecare dintre acestea. Portofoliul va fi alcatuit din 70% produse alimentare și 30% non-alimentare, cu sursa locală. Retailerul va avea drept target in principal persoanele cu venituri mici și medii.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN