eMAG face super discounturi la televizoare. Magazinul online emag.ro a anuntat pentru perioada imediata scaderi de preturi extraordinare,  dedicate exclusiv televizoarelor cu diagonala mare, care trec de 120 de cm. Pentru LISTA INTREAGA DE OFERTE click AICI ->  AICI. Unele au reduceri chiar si de 50% din pret. Am selectat cateva ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
drd ing marin marian sorin, stațiunea de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinifcație pietroasa
USAMV BUCUREȘTI/GHID DE MATERIAL SĂDITOR ÎN VITICULTURĂ STAŢIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE  PIETROASA / USAMV BUCURESTI Pietroasa este renumită, după vorba marelui scriitor Nichita Stănescu, ca fiind locul unde  ,,Aici la Pietroasele, inima noastra de piatră s-a transformat într-o inimă de inima”. La Pietroasa, știut este, ca se ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Un nou trend: Postul Paștelui

Ponderea gospodăriilor românești care respectă cerințele perioadei postului Paștelui a crescut cu 85% din anul 2006 până in anul 2015. O evaluare a datelor privind consumul gospodăriilor a arătat o creștere semnificativă a non-consumului de carne și a altor produse de origine animală în perioada Postului Paștelui. Studiul a fost întocmit utilizând date din Ancheta Bugetelor de Familie(ABF) pentru perioada 2006-2015, pe un număr de aproximativ 30000 de gospodării pe an, datele fiind furnizate de către Institutul Național de Statistică.

Aceste rezultate au rezultat în urma unei colaborări de cercetare între Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV) și centrul de excelență pentru cercetarea în agricultură din Elveția,  AGROSCOPE, derulate  în cadrul proiectului Twinning H2020 “Building an Excellency Network for Heightening Agricultural ecoNomic researCh and Education in Romania”  (ENHANCE), finanțat de către CE.

Coordonatorii acestei cercetări, Șef lucrări Dr. Raluca Necula (USAMV) și Dr. Dr. Stefan Mann (Agroscope), explică: “Cu 0,68% din gospodăriile românești care au exclus din consum toate produsele de origine animală în timpul Postului Mare și 2% gospodării în  care nu se consumă carne deloc în aceeași perioadă, încă vorbim despre o mică minoritate. Însă atât studiile noastre cantitative cât și calitative arată că prin creșterea puterii de cumpărare se mărește și disponibilitatea consumatorilor de a ține post într-o anumită perioadă a anului.”

Din cauza numărului mare de locuitori ortodocși și a regulilor clare din perioada postului, România este una dintre puținele țări în care pot fi efectuate astfel de analize.

, , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN