Daca mergeti des la restaurant sau face parte din rutina profesionala, atunci redactia noastra s-a gandit sa va usereze treaba: sa gasiti mai usor localurile de top din Bucuresti si la care chiar merita sa mancati, fara sa va ganditi ca veti gasi "chestii" prin mancarea dvs. Preparatele sunt de ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
fondul de garantare a creditului rural fgcr-ifn-sa, fgcr-ifn-sa
Fondul de Garantare a Creditului Rural FGCR-IFN-SA s-a constituit în februarie 1994, potrivit Legii nr. 31/1990, ca o societate comercială pe acțiuni, în urma negocierilor Comisiei Comunității Europene și Guvernul României, reprezentat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, concretizând programul Comisiei Europene de sprijinire a procesului de privatizare a agriculturii ...
Read More
AVINCIS
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Editura Nemira și lanțul de cafenele 5 To Go sărbătoresc Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie inedită de încurajare a cititului, parte integrantă a parteneriatului Nemira – 5 TO GO pentru promovarea plăcerii lecturii în rândul tinerilor. Campania „Books and Coffee” se desfășoară offline și înseamnă branduirea a 45.000 de pahare cu trei ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

UN STAND-SURPRIZĂ!

Agricultura iese la drumul mare 🙂

USAMV BUCUREȘTI are întotodeauna individualitate și stil la ieșirile în public
De data asta, USAMV București m-a invitat la târg. La primul târg al anului, cel de turism, unde USAMV București este prezentă cu o ofertă pe AGROTURISM. Dar și cu cea EDUCAȚIONALĂ. La care trebuie să adăugăm, ca un corolar, MOARA DOMNEASCĂ, stațiunile de la PIETROASA și ISTRIȚA.

Standul lor a fost unul dintre cele mai încăpătoare (și ca spațiu, dar mai ales ca densitate de informație pe unitate de suprafață). Fiecare metru pătrat era impregnat cu personalitatea lăcașului de învățământ, dar mai cu seamă cu oferte. Semăna cu o invitație la a fi student 🙂 .

Toate aveau rolul de a simula, convingător, o zi de studenție în care beneficiezi de bunăstarea/calitatea de a fi deja înrolat în formula miraculoasă a universității.

Dovedindu-se creativă nu numai în agricultură, ci și în orice alt domeniu de activitate, USAMV București a participat, cu un profil interesant, în perioada 22-25 februarie la Târgul de turism al României, organizat în cadrul/și de către Romexpo. Cu ocazia acestui eveniment, Universitatea a prezentat principalele evenimente care se vor organiza pe parcursul anului 2018 în cadrul USAMV, oferta educațională și proiectele studenților realizate la diverse discipline din cadrul Facultății de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală.

O AVANTPREMIERĂ LA EVENIMENTELE ORGANIZATE
Altfel spus, standul a fost o AVANTPREMIERĂ la evenimentele pe care Agronomia (cum este numită ea generic!) le va organiza.

În același timp, un CALENDAR pe viu, explicit, al acestor evenimente, plin de informații despre TIMING-ul lor.

Un ORAR ilustrat – și pus în operă cu ajutorul celor de la stand, care sunt/au fost – în mare majoritate – tot studenți.

Este adevărat că a fost locul cel mai plin de forfotă din tot târgul, mai ales din pavilionul B1 (cel din stânga, cum intri), cel nou construit și dat în folosință, de curând, la Romexpo.

În orele de vârf, la stand au fost, uneori – și câte zece-douăzeci de studenți. Și destui vizitatori, curioși și interesați să afle cât mai multe.

O INFLUORESCENȚĂ DEBORDANTĂ CARE ÎȚI IA OCHII
Au putut vizita atât pavilionul cât și standul elevii, cadrele didactice – și alte persoane interesate de activitatea USAMV. De altfel, ele pot vizita și Universitatea, înscriindu-se, în prealabil, la adresa de email: cabinet.prorectorat@usamv.ro . Ceea ce este o publicitate în plus, contribuind – în acest fel – la cunoașterea în teren a realităților instituției de învățământ.

Primul lucru care te izbește plăcut este varietatea și bogăția de flori de la stand. Sunt flori exotice, care nu par ușor de obținut și nici de îngrijit.

Vezi imediat și constați că ești lângă o facultate care se îngrijește de flori și, mai ales, are și știința cultivării lor.

MACHETE ȘI CONSTRUCȚII, TELEVIZOARE, PROIECȚII 🙂
Altă supriză este prezența mai multor machete (există o specializare și pe Construcții și Îmbunătățiri funciare), printre care se remarcă macheta sediului Facultății de Management, pe care am recunoscut-o imediat, datorită profilului deosebit de particular pe care îl are (și mai cu seamă datorită aspectului exterior).

Pe televizorul cu ecran mare rulau, lăfăindu-se, săli mari și luminoase de amfiteatru – și, îndeosebi, chipuri și siluete de studente atrăgătoare. De-ți venea pe loc, să dai admitereJ.

De altfel, Agronomia este un loc cât se poate de îmbietor, chiar și cum arată, fizic – vorbim cât se poate de serios – este un loc, pe lume, care știe a se face plăcut.

UN FEL DE GOOD LOOKING CU AMPRENTĂ PERSONALIZATĂ
Chiar și campusul are un good looking, e foarte primitor – iar partea de școală, la fel, are farmecul ei, fie că este în partea veche (vezi pitoreasca Catedră de Viticultură!) sau HORTINVEST, partea construită de curând, parcă nou-nouță și scoasă din cutie (din jobenul iepurașului).

Iar la stand nu pierdeai timpul: casete video, cărți și chiar studenți se arătau gata să te informeze, oricând, asupra paletei largi, cu cele șapte instituții distincte de învățământ.

Toate acestea au fos de natură că completeze, convingător, calitatea ofertelor primordiale: cele educaționale.

 

Echipa RABBIT MEDIA

,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN