LG 60 de ani, brand creat de fermieri
București, 13 februarie 2025. În 2025, brandul LG sărbătorește 60 de ani de încredere, inovație și parteneriat. Creat în 1965 de Limagrain, o cooperativă condusă de fermieri în Limagne Val d'Allier, Franța, brandul LG a fost construit pe valorile fondatorilor săi. Ascultând fermierii. Lucrând alături de ei. Livrând ceea ce ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
AVINCIS
malta
Malta? Pe hârtie, aparent, este doar numele unui arhipelag (lângă Italia), undeva în Marea Mediterană. Arhipelagul – e bine de știut - este format din șase insule: insula principală Malta, care este și cea mai mare (246 km2), iar apoi vine Gozo (67 km2) – celelalte fiind cu totul micuțe, aproape ...
Read More
MALTA TRAVEL
cortevaInvitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...
Read More

Betty Ice pe plus

Betty Ice e un important producator de inghetata din Romania si din afara, inceputa in Suceava, cu un brand deja bine inchegat, a anuntat ca anul 2017 il va încheia cu un avans de până la 8% (43 milioane de euro), datorita cresterii economice din Romania și a consumului din ce in ce mai ridicat de inghetata, precum și datorita invesțiilor si cresterii produselor exportate.

,,Estimez un avans de 5-8% în acest an. În fiecare an facem investiții, suntem constanți și alocăm același buget în ultimii trei ani. Un motor de creștere l-a reprezentat și un produs lansat anul acesta și care a performat foarte bine, Betty Ice cornet cu fructe de pădure, brand din gama noastră premium”, a anuntat Vasile Armenean, patronul Betty Ice.

De asemenea, Armenean a mai anuntat ca spera ca anul urmator Betty Ice sa inregistreze o majorare de 5-10%, exporturile fiind principalul mod de atingere a acestei cresteri:

„Dacă până acum am mizat în special pe filialele noastre din Ucraina, Ungaria, Republica Moldova, vom urmări și dezvoltarea exporturilor pe zone precum Orient, Țările din Golf, principalele piețe din Europa de Vest. În prezent, exporturile generează sub 10% din business, la finalul lui 2018 estimăm că vor ajunge la 12%”, a mai mentionat Armenean.

Betty Ice a avut in anul 2016 un prag de afaceri de 40 de milioane de euro, adica cu 10% mai mult decat in 2015, in acelasi timp, profitul a fost cam la fel, 5,1 mil. euro. Firma este estimata la 200 de milioane de euro si este NR.1 producator de inghetata din Romania.

, , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1