BILLA România lansează cardul de fidelizare – Billa Card Plus
BILLA România lansează BILLA Card Plus, un program de fidelizare prin care își răsplătește clienții cu discount-uri aplicate imediat pentru peste 400 de articole, cu reduceri acordate cu ocazia zilelor de naștere sau onomastica, cu vouchere de reducere obținute prin acumularea de sume pe card, dar și alte beneficii personalizate disponibile numai membrilor.
Pentru a beneficia de avantajele BILLA Card Plus clienții trebuie doar să completeze formularul de înscriere disponibil în toate magazinele BILLA, iar în baza acestui formular vor primi pe loc noul card, utilizabil imediat.
Preţurile semnalizate la raft cu însemnul BILLA Card Plus sunt valabile doar pentru posesorii de card și doar pentru aceia care îl folosesc la cumpărăturile din cadrul magazinelor BILLA.
„Preocuparea noastră constantă este să ne înțelegem clienții și să îi păstrăm aproape prin tot ceea ce facem. Consideram că BILLA Card Plus este o campanie ce aduce beneficii suplimentare celor care ne cunosc și care ne vizitează cu regularitate, dar și una de natură să atragă curiozitatea celorlalți. Prin avantajele oferite, sperăm ca acest program de fidelizare să fie pe placul celor care își doresc experiența BILLA“, a declarat Sorana Georgia, Director General BILLA România.
BILLA Card Plus oferă clienților o multitudine de beneficii, precum:
- Zilnic, reduceri substanţiale la peste 400 de produse
- 10% reducerea de ziua de naştere a clienților
- Reduceri la întregi categorii de produse
- Reduceri personalizate în funcţie de cumpărăturile realizate
- Bonurile de casă devin vouchere de reduceri pentru cumpărăturile viitoare
- Surpriza de ziua de nume
Lansarea cardului aduce și o promoție foarte specială pentru piața din România. Clienții ce acumulează cumpărături în valoare de cel puțin 350 de lei în luna octombrie vor beneficia de o reducere de 10% la un coș de cumpărături, la alegere, în luna noiembrie.
REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.
Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.
REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY și ADEG, precum și numeroase branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.
BILLA România
BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 84 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii BUN din Romania, Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.
Pentru mai multe informatii:Laura Maricescu, MSLGROUP The Practice
laura@thepractice.ro, 0752 751 065
No comments yet.