trei seri de muzica veche
O serie de concerte dedicate rafinamentului sonor și artiștilor care știu să redea muzicii vechi și mai noi respirația vie a prezentului. București, 02 septembrie, 2025 – Toamna și iarna acestui an aduc în București o serie de recitaluri de muzică veche de o frumusețe aparte, reunite sub egida MUSICA SINE TEMPORE, ...
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
AVINCIS
moda conacelor, sofra
SofRa, ÎNȚELEPCIUNEA SOARELUI Un reportaj (în urcuș) între Jugur și Poienarii de Muscel SofRa poate fi – sau poate deveni numele unei obsesii. O obsesie de lux și de voie bună. Asta dacă nu este încă. Și, în caz că nu este, nu e îndeajuns promovată. Vestea despre conacul SofRA ...
MALTA TRAVEL
cortevaInvitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...

Conceptul de succes al Carmangeriei Meat Concept Store

Cam la 4 ani de la introducerea conceptului Meat Concept Store, Răzvan Harabagiu, antreprenorul la inceput de drum, a mai inaugurat o  a treia carmangerie, luna trecuta. Magazinul a fost construit tot in Capitala Moldovei, Iași, dar cu o schimbare majora: aceasta se afla in una dintre marile centre comerciale, noua carmengerie Meat Concept Store din Palas Mall.

”Celelalte locații sunt poziționate în cartiere, așa că am ales ceva nou pentru a treia carmangerie. Investiția s-a ridicat la aproximativ 80.000 de euro și, la fel ca și în cazului unității din Nicolina, am lucrat cu un arhitect. Diferența însă față de celelalte carmangerii constă în faptul că aici nu avem zonă de procesare și am inclus partea de cooking. Astfel, vorbim cumva despre un concept hybrid care nu se rezumă doar la actul de vânzare”, a spus Răzvan Harabagiu.

Pe de alta parte, la capitolul sortimentație, tanarul a ales cele mai bune produse, cele mai bine vandute, din toate locațiile sale.

”Nu sunt schimbări majore. Vorim despre câteva sute de SKU-uri, toate produse care nu sunt disponibile și în marile lanțuri de magazine, însă a fost nevoie să fim eficienți tocmai pentru că spațiul total este de 100 de metri pătrați”, a mai adaugat.

De altfel, amgazinul are particularitati: specialitățile de vită, ca antricotul de Argentina, Noua Zeelandă sau Uruguai, New York steak-ul de Italia sau ceafa de Black Angus, unele dintre ele sunt realizate chiar in interiorul locatiei si pot fi consumati, precum: hamburgeri, coaste de porc marinate, frigărui de vită, mici, cârnăciori, dar și brânzeturi, dulcețuri și siropuri.

Cat despre băuturile alcoolice, noul magazin a fost prevazut cu bere artizanală și vinuri, de data asta, la cea din urma, au fost adaugate multe alte sticle de vin, noi crame etc.

Dupa deschidere, acesta a semnalizat o crestere continui de clienti, o evolutie buna, spune antreprenorul:

”Avem în medie 150-200 de clienți pe zi, iar valoarea bonului de cumpărături este undeva la 30-40 de lei. Oricum, este mult prea devreme ca să îmi fac o părere, pentru că nu avem experiența marilor centre comerciale”, a spus tanarul.

, , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1