domeniile ostrov, turism viticol, dan zotu
DE TOAMNĂ, PRIN VIE ȘI CRAMĂ, TURISM VITICOL LA OSTROV :) Octombrie și noiembrie sunt lunile ideale pentru degustare. Sau așa ni se par. Cel puțin dintr-un sigur motiv. Vinul e reavăn. Adică nou. Dar și vechi. După gust. Și gusturile formate în timp. Și obiceiurile, sunt și noi/ dar ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
AVINCIS
Începe Târgul de Turism al României!   Între 15 şi 18 noiembrie 2018, în Pavilionul B2 al Centrului Expoziţional ROMEXPO, va avea loc ediţia aniversară a Târgului de Turism al României. În 1997, ROMEXPO a inclus în portofoliul său un târg dedicat specialiștilor din industria turismului și pasionaților de călătorii ...
Read More
MALTA TRAVEL
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Conceptul de succes al Carmangeriei Meat Concept Store

Cam la 4 ani de la introducerea conceptului Meat Concept Store, Răzvan Harabagiu, antreprenorul la inceput de drum, a mai inaugurat o  a treia carmangerie, luna trecuta. Magazinul a fost construit tot in Capitala Moldovei, Iași, dar cu o schimbare majora: aceasta se afla in una dintre marile centre comerciale, noua carmengerie Meat Concept Store din Palas Mall.

”Celelalte locații sunt poziționate în cartiere, așa că am ales ceva nou pentru a treia carmangerie. Investiția s-a ridicat la aproximativ 80.000 de euro și, la fel ca și în cazului unității din Nicolina, am lucrat cu un arhitect. Diferența însă față de celelalte carmangerii constă în faptul că aici nu avem zonă de procesare și am inclus partea de cooking. Astfel, vorbim cumva despre un concept hybrid care nu se rezumă doar la actul de vânzare”, a spus Răzvan Harabagiu.

Pe de alta parte, la capitolul sortimentație, tanarul a ales cele mai bune produse, cele mai bine vandute, din toate locațiile sale.

”Nu sunt schimbări majore. Vorim despre câteva sute de SKU-uri, toate produse care nu sunt disponibile și în marile lanțuri de magazine, însă a fost nevoie să fim eficienți tocmai pentru că spațiul total este de 100 de metri pătrați”, a mai adaugat.

De altfel, amgazinul are particularitati: specialitățile de vită, ca antricotul de Argentina, Noua Zeelandă sau Uruguai, New York steak-ul de Italia sau ceafa de Black Angus, unele dintre ele sunt realizate chiar in interiorul locatiei si pot fi consumati, precum: hamburgeri, coaste de porc marinate, frigărui de vită, mici, cârnăciori, dar și brânzeturi, dulcețuri și siropuri.

Cat despre băuturile alcoolice, noul magazin a fost prevazut cu bere artizanală și vinuri, de data asta, la cea din urma, au fost adaugate multe alte sticle de vin, noi crame etc.

Dupa deschidere, acesta a semnalizat o crestere continui de clienti, o evolutie buna, spune antreprenorul:

”Avem în medie 150-200 de clienți pe zi, iar valoarea bonului de cumpărături este undeva la 30-40 de lei. Oricum, este mult prea devreme ca să îmi fac o părere, pentru că nu avem experiența marilor centre comerciale”, a spus tanarul.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN