Enel, un gigant printre grupurile energetice europene si care activeaza pe piata din Romania, a transmis clientilor sai că-şi va inchide business-ul in Europa de Est, in urma unei vanzari in masa a companiei. Totodata, a fost stabilit si termenul până la care va definitiva tranzacţia. “Finalizarea vânzării activelor din ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
CAMPANIE FGCR În primul număr din DECANTOR, FGCR a intrat cu 3 advertoriale. Unul are ca headline: GARANTĂM VIITORUL PROSPER AL FAMILIEI TALE. Un al doilea este mai metaforic, înfâțișând doi mâini care îngrijesc o plăntuță - și, mai vizibil inscripționat (în centrul paginii): 100 % PENTRU TINE Iar al ...
Read More
AVINCIS
ammouliani, grecia eterna, grecia fascinanta
Grecia eternă, Grecia fascinantă: UN PRELUDIU LA MUNTELE ATHOS Trebuie să legi, ÎNTOTDEAUNA, călătoriile tale de un reper, pentru ca lumea să le înțeleagă. Iar Ammouliani se relaționează, inevitabil, la Muntele Athos, ca la o autoritate (zeitate) tutelară. Asemeni oricărui muritor ortodox, am visat să pot intra, măcar nițeluș de puțintel, ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
Prezenta muzicala a celebrei cantarete portugheze – MARIZA – s-a transformat intr-o constanta necesara si inevitabila pentru calendarul evenimentelor artistice din Romania. In acest context, indragita stea a muzicii fado anunta revenirea sa pe scena Salii Palatului din Bucuresti, pentru un nou si inedit concert de sonoritati portugheze veritabile, spectacol ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

PAEONIA ROMANICA

CRAMA DEALU BUJORULUI: PAEONIA ROMANICA

Un prilej excelent de AGROTURISM este vinul cel bun, cel autentic
Pentru cei care nu știu ce înseamnă PAEONIA ROMANICA, ei bine: este vorba despre o denumire științifică. În latinește. Și încă un pont, decisiv, în ghicire. Este vorba despre o floare. Și, de ziua acestei flori, se face serbare mare, în județul Galați (zisă plasa Covurluiului). Nu v-ați dumirit de cimilitură? Este vorba despre BUJORUL ROMÂNESC. Sărbătoarea Dealurilor Bujorului. Sărbătoarea fundamentală a Târgului Bujor. Și a stațiunii de cercetare de acolo. Și a cramei, desigur, cea care fabrică binecunoscutele vinuri de la Bujoru, cum li se și zice, mai pe popular.

O floare mirabilă. Miraculoasă. Care dă numele unor vinuri la fel de mirabile, să ne gândim numai la soiul Băbească, Fetească ori – de ce nu? – Șarbă.

Căci vinurile, să nu uităm, sunt și o minunată ocazie de turism (în primul rând!).

O floare care miroase mirobolant, da, dar și vinurile au un nas pe măsură, cele de Bujoru – să ne gândim numai la FETEASCA NEAGRĂ.

TOTUL PENTRU FRONTUL REBRANDUIRII, IMPERATIV AL MOMENTULUI
Însă cel mai important eveniment care a avut loc anul trecut la Stațiunea de Cercetare și Dezvoltare Viti-Vinicolă Bujoru a fost REBRANDUIREA.

Mai bine zis, acțiunea de rebranduire, pentru că a început în urmă cu aproape un an și continuă, într-un fel, și astăzi.

Este, cum s-ar zice, un lucru en train de se faire.

Autorul inițiativei – și, deci, artizanul acesteia – este doamna director Alina Donici. Întâmplarea este pe timpul mandatului său – și este cea mai însemnată bătălie pe care a purtat-o și o poartă. Bătălia cu piața, adică, pentru că de asta are nevoie, necondiționat, Bujorul. Și de o promovare chiar copleșitoare, pentru că – fără de ea – (aproape) degeaba ai Băbească, Șarbă, Fetească Neagră. Publicul-țintă trebuie persuadat să le cumpere.

NOU BRAND LANSAT SE INTITULEAZĂ CRAMA DEALU BUJORULUI
Noul brand s-a lansat pe piață, încă de la începutul verii trecute, în domeniul vinurilor: se intitulează CRAMA DEALU BUJORULUI. Lansarea tânărului vlăstar al vinurilor a avut loc la o locație cu pretenții:CLUBUL DIPLOMATIC, în București, iarlume selectă a fost, din abundență, prezentă la lansare. Și ca să numim doar câțiva: în frunte cu ministrul agriculturii, Petre Daea și ex-ministrul Valeriu Tabără, deținătorulunei importante & prestigioase funcții (& dregătorii) la ASAS București (ACADEMIA DE ȘTIINȚE AGRICOLE ȘI SILVICE).

Totuși, ar trebui să spunem că, în centrul atenției, s-a găsit doamna directoare Alina Donici, de la CRAMA DEALU BUJORULUI, care a rostit un discurs – ce, evident, se impunea! – despre noul brand. Implicit, despre produsele care vin să îl reprezinte pe piață.

Acum, trebuie spus că locația aleasă pentru eveniment a fost, într-un fel, și o cheie a evenimentului, ea dictând/și denotând POZIȚIONAREA ALEASĂ A NOULUI BRAND.

*

Valeriu Tabără a fost unul dintre principalii aliați/susținătorii ai Alinei Donici, încurajând-o pe linia pe care a pornit – în procesul de REBRANDING.

Nu întâmplător, cei care au asistat la rebranding, decio bună parte din lumea invitată, au fost de proveniență academică.

Conul de lumină a căzut, atunci – ca, de altfel, și acum, pe vinuri, în special, așa cum este și firesc. Bineînțeles că și, în mod implicit, pe cei care le fac, pentru că lucrul acesta este mai mult o muncă de creație.

Am vorbim despre o STAȚIUNE DE CERCETARE, adică despre toate prerogativeleunei unități de ELITĂ.

*

Ar trebui să trecem în revistă vinurile care au formează palmaresul & portofoliul CRAMEI DEALU BUJORULUI:

  • BĂBEASCĂ ALBĂ
  • BĂBEASCĂ GRI
  • FETEASCĂ NEAGRĂ
  • MERLOT
  • CABERNET SAUVIGNON
  • FETEASCĂ REGALĂ
  • ROSE

Timpurile, însă, evoluează și UN LIFTING DE IMAGINE, aplicat stațiunii, chiar dacă se face cu sforțări deosebite, era, totuși, un obligatoriu, în orice condițiuni.

O absolut necesară schimbare de strategie pe piață, dar și de gândire, de concepție asupra cum trebuie tratat, în cel mai bun sens, VINUL.

Subscribe

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

,

No comments yet.

Leave a Reply

1