vinuri, 1000 de chipuri, zona fintesti, dealumare
Procesul de vinificatie este dedicat revelarii personalitatii varietale a fiecarui soi, in conditiile oferite de zona Fintesti din DealuMare. Vinurile albe sunt obtinute prin fermentarea la rece a musturilor, limpezite in prealabil prin decantare gravitationala, tocmai pentru a retine prospetimea si aromele caracteristice soiului. Toate aceste procese sunt efectuate in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
FGCR ȘI-A SCHIMBAT LOGO-UL Noutăți de la FGCR: FONDUL DE GARANTARE ȘI CREDITARE și-a schimbat imaginea. Și, în primul rând, logo-ul. Culoarea dominantă a rămas, desigur, tot verdele. Spicele și-au păstrat, și ele, locul de onoare. Schimbarea (minimală) de identitate noi conchidem/opinăm/o apreciem drept binevenită. În primul rând, credem, cu ...
Read More
AVINCIS
A inceput sezonul de iarna, iar hotelierii nu au obiectul muncii! Nu au angajati destui sau deloc care sa presteze serviciile oferite de firma lor! Unii antreprenori, chiar, iau problema in propriile lor si incearca sa-si inlocuiasca fizic cu sine (fara gluma!) lipsa personalului, pentru a putea presta serviciile catre ...
Read More
MALTA TRAVEL
merinde pentru suflet, carti distillate de citit
MICHAEL CONNELLY, CHIPUL DUR AL DESPĂRȚIRII SUSANALOPEz RUBIO, INTRAȚI ÎN EL ENCANTO STELIANȚURLEA, UN PLAN ATÂT DE BINE PUS LA PUNCT IOANA GRECEANU, NODURI, VERIGI ȘI RĂSUCIRI FLORINDUMITRESCU, DODII DAN-SILVIU BOERESCU, DIN LUMEA LUI MATACHEMĂCELARUL MANUSCRISELE DE LA MAREA MOARTĂ HENRI CHARLES PUECH, DESPRE GNOZĂ ȘI GNOSTICISM FRANz CUMONT, ASTROLOGIE ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Publicitatea la medicamente și dispozitive medicale și suplimente alimentare

Ca la fiecare început de an, PRIAevents, organizează conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity  în data de 20 februarie 2017, începând cu ora 9,30, eveniment aflat la ediția a 3-a, în cadrul căruia vor fi dezbătute teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alături de toți cei implicați, precum: legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, codurile de conduită respectate de industria farmaceutică și marketingul în industria medicamentelor, rolul reglementatorilor, rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice, reglementarea publicității suplimentelor alimentare.

De asemenea, rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale vor fi teme ce vor fi dezbătute în cadrul acestui eveniment.

La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity lectorii invitați sunt : Conf. Dr. Diana Păun – Consilier de Stat, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială; Farm. Pr. Anca CRUPARIU – Șef Departament Politici și Strategii, ANMDM; Laszlo ATTILA – Președinte, Comisia pentru Sănătate, Senatul României; Lorand TUROS – Vicepreședinte, Comisia pentru Cultură, Senatul Românie; Dr. Carmen ORBAN – Manager, Institutul Clinic Fundeni; Livică FĂTU – Avocat, Colegiul Medicilor din România; Dr. Oana COCIAȘU – Președinte, RAC; Diana MEREU – Director Executiv, RASCI; Dr. Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP – Secretar General, PRISA; Ioana ANESCU – Director Executiv, IAB Romania; Radu GĂNESCU – Președinte, COPAC; Marian PANĂ  – Director Comunicare si Imagine al Colegiului Farmaciștilor din România.

Publicitatea medicamentelor în secolul XXI este guvernată de directive, legi, regulamente, ghiduri şi coduri de etică diferite în fiecare țară, dar guvernate de aceleași principii. Publicitatea medicamentelor include publicitatea destinată publicului larg, profesioniștilor din domeniul sănătății, vizitele reprezentanților medicali la prescriptori, furnizarea de mostre, sponsorizarea de întâlniri promoționale pentru profesioniștii din domeniu etc., precum și orice formă de promovare destinată să stimuleze prescrierea, distribuirea, vânzarea sau consumul de medicamente.

Publicitatea medicamentelor este o realitate a pieței de astăzi, însă trebuie să ne asigurăm că promovarea medicamentelor: este reglementată în mod adecvat;  zonele cu probleme sunt identificate și abordate rapid; influența potențială asupra deciziei de tratament, asupra rezultatelor și costurilor este bine înțeleasă;  este echilibrată și susținută în mod corespunzător de surse de informații complete și validate științific.

Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este: să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile;  de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare.

Reglementarea marketingului în industria farmaceutică și a relațiilor cu profesioniștii din sănătate, dar și relațiile dintre industria pharma și asociațiile de pacienți, precum și informațiile transmise către specialiști și organizațiile acestora sunt subiecte tratate cu maxim interes și în România.

Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity reprezintă un important eveniment dedicat sistemului de sănătate şi reunește reprezentanți ai autorităților, ai companiilor care produc sau distribuie medicamente și dispozitive medicale, ai lanțurilor farmaceutice, medici, pacienți și reprezentanți mass-media, constituind un prilej excelent de a dezbate cu toți actorii implicați aspecte importante despre legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, OTC și suplimente alimentare.

Prin intermediul acestei conferințe se creează prilejul cel mai bun pentru stabilirea unui dialog constructiv între autorități și companii, pacienți și mass-media. Publicitatea la medicamente este un subiect extrem de important și de actualitate, care ne interesează pe noi toți.

Ce trebuie să schimbăm la legea actuală? Ce anume poate să comunice o companie care lansează un produs inovativ pe piață? Ce modalități de promovare există în plus la suplimente față de medicamente? Care sunt granițele etice care nu pot fi trecute?

Care sunt codurile etice și de conduită după care se ghidează industria farma? Dar specialiștii, dar managerii spitalelor de stat și cei ai celor private?

Publicitatea în farmacii. Cum este acesta reglementată?

Cum este reglementată publicitatea la TV, radio și online pentru farmacii? Rolul Colegiului Framaciștilor

Cum este reglementată publicitatea la TV, radio și online pentru spitale și clinici private? Rolul Colegiului Medicilor

Cum văd asociațiile de pacienți aceste granițe? Ei se supun unei conduite?

Ce rol joacă mediul online: site-uri internet, bloguri, forum-uri și rețele sociale – Facebook și Youtube?

La toate aceste întrebări vom răspunde în cadrul conferinței PRIA Drugs and Medicine Publicity din 20 februarie 2018. Detalii despre eveniment si înscrieri veți găsi aici  https://priaevents.ro/pria-drugs-and-medicine-2018/ .

Sănătatea a fost şi va rămâne una dintre preocupările principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents îşi concentrează atenţia asupra organizării evenimentelor, în care o arie largă de subiecte de interes, atât pentru medici, cât şi pentru pacienţi, și pentru industria de sănătate în general, sunt obiectiv şi detaliat prezentate.

Medicamentele și publicitatea acestora a fost foarte importantă de-a lungul timpului, cu ajutorul lor și al cercetărilor medicale fiind salvate foarte multe vieți. Au avut un rol important în îngrijirea sănătății, pentru durata vieții şi în plus au redus povara adusă de boli şi dizabilități.  Tocmai de aceea, accesul tuturor pacienţilor la medicamente reprezintă o prioritate în întreaga lume.

Participă la conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity sa analizăm împreuna noutățile, inovațiile, modificările legislative despre publicitatea medicamentelor cu impact asupra comunităților noastre, strategii și politici, precum și despre industria medicamentelor din România, despre codurile etice ale companiilor, ale medicilor și ale celorlalți actori implicați în sănătate.

Conferinţele PRIAevents aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass- mediei. Cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, Echipa PRIAevents este recunscută pentru organizarea evenimentelor dedicate sistemului medical.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN