Cea de-a IX-a ediție a târgului internațional de vinuri vine în atenția iubitorilor de vin și a gastronomiei cu surprize inedite!
Unul dintre cei mai mari mari furnizori de vinuri premium și super premium din lume, SALIN SAS Franța, și-a confirmat prezența la acest eveniment, urmând să ne încânte cu degustări, povești și informații prețioase despre cele mai bune vinuri din lume, posibil și colaborări.
În completarea degustărilor de vin, Echipa Olimpică de Bucătari ai României și ai Restaurantului Belvedere, va pregăti o serie de prezentări gastronomice autentice, demne de un eveniment la înălțime, pentru o asociere culinară de excepție cu fiecare notă subtilă a vinurilor expuse!
Ediția următoare va avea mai multe părti artistice la finalul fiecarăi zile, cu formații, DJ, invitați de excepție și multe surprize.
Marketing-ul Vin La Brașov IX se va extinde în locațiile brașovene, pentru o promovare unitară a vinului premium (degustări tematice).
Standurile, paharele, gheața și buna desfășurare a evenimentului le vom asigura noi! Numărul de etichete prezentate este la alegerea fiecărei crame.
Pentru prezentări de vin organizate sau master class-uri în cadrul evenimentului, avem rugămintea să ne transmiteți o solicitare, pentru a vă putea introduce în program.
În vederea clarificării detaliilor, vom organiza o ședinta cu reprezentanții cramelor, data fiind aleasă de comun acord.
Așa cum v-ați obișnuit și până acum, evenimentul va avea parte de un PR elaborat. Astfel, pentru vizibilitatea mărcii (cramei) dumneavoastră, enumerăm mai jos locațiile partenere:
Restaurant Șura Dacilor (Poiana Brasov) / Terroir Boutique du Vin / Rețelele media 24 FUN, Zile și Nopți / Rețele sociale: Facebook, Instagram / Panourile Led din centrul orașului / Bloggeri prior evenimentului / Grupul Belvedere Horeca (restaurant, săli de evenimente, hotel) / Clubul Times din centrul orașului Brașov (în incinta clădirii Modarom) / Conferințe de presă în fata materialelor promoționale / Invitații personale la cele mai importante restaurante și activități turistice din Valea Prahovei, Poiana Brașov, Bran etc (50 km diametral) / Radio Brasov, Mix Tv, PRO TV, Antena 1, Bv Tv.
La cele menționate, adaugăm marketing-ul cramelor participante și alte companii care au un puternic impact asupra retelelor sociale.
No comments yet.