domeniile ostrov, turism viticol, dan zotu
DE TOAMNĂ, PRIN VIE ȘI CRAMĂ, TURISM VITICOL LA OSTROV :) Octombrie și noiembrie sunt lunile ideale pentru degustare. Sau așa ni se par. Cel puțin dintr-un sigur motiv. Vinul e reavăn. Adică nou. Dar și vechi. După gust. Și gusturile formate în timp. Și obiceiurile, sunt și noi/ dar ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
AVINCIS
Începe Târgul de Turism al României!   Între 15 şi 18 noiembrie 2018, în Pavilionul B2 al Centrului Expoziţional ROMEXPO, va avea loc ediţia aniversară a Târgului de Turism al României. În 1997, ROMEXPO a inclus în portofoliul său un târg dedicat specialiștilor din industria turismului și pasionaților de călătorii ...
Read More
MALTA TRAVEL
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Ce a produs creșterea pieței din S1 al acestui an?

Primul semestru din anul 2018 a dovedit că evolutia consumului a avut efecte pozitive pentru retaileri și pentru producătorii de bunuri de larg consum, dupa cum arata ultimele informatii de retail audit ale Nielsen România. Totusi, ca in orice veste buna, exista si o veste rea, informatiile macroeconomice dau multe de gandit, astfel se face ca antreprenorii trebuie sa se focuseze mai mult pe trendurile din consum, care, pe termen lung, ar putea da mai multe roade.

Piața bunurilor de larg consum are cresteri pozitive de 2 ani deja, inregistrand în in cel de-al doilea trimestru al acestui an o majorare valorica de 9,5%, in raport cu aceeasi perioada din 2017. Exista, insa, si un motiv pentru acest lucru: in ciuda faptului ca PIB-ul a crescut cu 4,2%, în primul semestru, economia incepe sa fie din ce in ce mai rau afectata de inflatie, rata acesteia fiind acuma de 5,4% in aceeasi perioada prezentata mai sus.

Cel mai important motiv pentru majorarea pieței bunurilor de larg consum este in continuare canalul de proximitate. Sa nu uitam ca sunt si peste 150 de magazine care au fost construite în primul semestru de către retailerii internaționali pe partea de proximitate, de aceea este perfect normal sa vedem cresteri in vânzările din acest interval, avand un avans de 17% in comparatie cu același interval al lui 2017.

Cu privire la studiul principalelor grupe de produse, alimentele sunt in continuarea nr. 1 , producand mai mult de 50% din vânzările totale de bunuri de larg consum, cu o pondere de 54,8%. Pe locul 2 sunt produsele nealimentare, cu o cotă de 19%, pe cand aici ramane un procent de 26,2% din leafa consumata de români în primul semestru pentru cumpararea bunurilor de larg consum care se duce pe băuturi (băuturile alcoolice reprezinta 13,6%, iar băuturile non-alcoolice reprezinta 12,6% din totalul pieței FMCG).

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN