studiu google, potențialul adoptării inteligenței artificiale în administrația publică din românia
Google sărbătorește 15 ani în România: diversificare, extindere a activităților și focus pe AI Se împlinesc 15 ani de când Google este în România. De la un birou cu câțiva angajați, cu care a început în noiembrie 2010, echipa locală a Google a ajuns peste 400 de oameni care își ...
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
AVINCIS
litoral până la capăt
AM FOST (ȘI) ACOLO: HOLIDAY BLUE Camera cu SMOCHIN  De atâta HOLIDAY(hotel!), mai mult HOLIDAY BLUE. Unde? La mare, la soare... Pe litoral. Plajă? La plaja din Neptun, largă cât mai multe terenuri de fotbal. Vrajă? Vraja mării...  MIHAIL GĂLĂȚANU, NICOLETA GĂLĂȚANU  Am plecat doar pentru un week-end la mare ...
MALTA TRAVEL
cortevaInvitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...

PRIMA DATĂ, VINVEST/VINTEST LA SALA DE MARMURĂ

PRIMA DATĂ, VINVEST/VINTEST LA SALA DE MARMURĂ
·       OBIECTIVUL VINTEST
 
Pentru prima dată, VINTEST este la SALA DE MARMURĂ. Semn că dobândește ceva din soliditatea marmurei. Se împământenește, carevasăzică. Capătă ceva din durabilitatea pietrei. Și din luciul inegalabil și confortul marmurei, suprafață nobilă.
Iarăși, ÎN PREMIERĂ, VINTEST ajunge la CASA PRESEI LIBERE. Ajunge chiar pe făgașul presei de performanță. Vine acasă, în casa oamenilor de presă. Ca să fie mediatizată.

•Obiectivul salonului este educarea consumatorului in privinta consumului de vin autohton, vin cu denumire de origine controlata – DOC, vin cu indicatie geografica – IG,vin varietal. 

Totodata se urmareste fidelizarea consumatorului prin prezentarea valorilor de brand, o analiza comparativa cu oferta pietei la acest moment, precum si lansarile unor game noi de vinuri; 

Salonul va avea un pre-eveniment, o noutate si degustarile de vin timp de 3 zile. 
Mai jos este un teaser al CAMPANIEI IUBESC VINUL ROMANESC preluat de pe pagina de facebook a acestora pe care o puteti accesa AICI.


Alte articole pe aceeasi tema:

http://topwines.ro/vine-vintest-o-intreaga-campanie-dedicata-vinului-romanesc/

http://topwines.ro/vinum-hungarium/

http://topwines.ro/interviuri-esentiale-valeriu-stoica/

http://topwines.ro/dealu-dorului-somelier/

, , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1