Firma americană Kellogg, care fabrica și foarte cunoscutele cereale Special K, doreste sa gaseasca cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe, in ideea de a dezvolta cat mai rapid segmentul de produse pentru micul dejun și alimente congelate, dupa cum arata intr-un articol CNBC. Kellogg mai are dorinta ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
AVINCIS
ammouliani, grecia, peninsula halkidiki, sfântul munte athos
O  insulă din Grecia, mai precis din peninsula Halkidiki, dar aflată la intrarea în Sfântul Munte Athos, este cea mai nouă – și îndrăznesc să spun – cea mai surprizătoare intrare din outcoming. Ruși, sârbi, bulgari și români (re)constituie topul turiștilor care ajung la Ammouliani, dar – atenție – nu ...
Read More
MALTA TRAVEL
merinde pentru suflet, carti distillate de citit
MICHAEL CONNELLY, CHIPUL DUR AL DESPĂRȚIRII SUSANALOPEz RUBIO, INTRAȚI ÎN EL ENCANTO STELIANȚURLEA, UN PLAN ATÂT DE BINE PUS LA PUNCT IOANA GRECEANU, NODURI, VERIGI ȘI RĂSUCIRI FLORINDUMITRESCU, DODII DAN-SILVIU BOERESCU, DIN LUMEA LUI MATACHEMĂCELARUL MANUSCRISELE DE LA MAREA MOARTĂ HENRI CHARLES PUECH, DESPRE GNOZĂ ȘI GNOSTICISM FRANz CUMONT, ASTROLOGIE ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Private label distruge piața Europei

Mărcile private au inceput de cativa ani sa aiba o popularitate din ce in ce mai mare in randul cetatenilor europeni (UE), iar acuma acestia au in jur de 30% cota dep iata, în 17 țări de pe continent, dovedesc ultimele informatii oferite de Nielsen.

De exemplu, în Germania, cea mai puternica piață de retail, produsele cu marci proprii au obtinut o “bucata de cascaval” de 45% . La fel sau, cel putin, aproximativ se intampla si in Olanda, Belgia, Suedia, Norvegia, Ungaria și Turcia care efectiv musca din piata cote din ce in ce mai mari.

Nielsen are cea mai mare companie de măsurare a audiențelor online.

Infromatiile furnizate de ei mai dovedesc si faptul ca, in unele tari, in care procentul de mărci private ajunsese de dinainte la un nivel inalt, a tot continuat sa creasca, Vorbim despre: UK, Germania, Belgia și Portugalia, unde cotele de piata erau de dinainte la 40%. În Marea Britanie,  de pilda, se pompeaza foarte multi bani de catre retaileri in mărci private, tocmai pentru a reusi sa se bata cu alti giganti din domeniu. Asa se face ca acum este la 46%, o crestere de 6%.

In altele ca Spania și Elveția, private brands (denumire alternativa pentru cea de care am discutat pana acum) detin 50% din totalul produselor comercializate pe piata lor interna. Franța este, poate, singura exceptie, in care private label au doar mai mult de 30%, insa vanzatorii deja au inceput sa le prefere pe cele premium (care au un pret mai mare, logic), in defavoarea celor mai slabe.

Nimeni, insa, nu se compara cu Turcia, la crestere. Aici, cota de piață a crescut cu 3 puncte procenturale, adica la 26%. Grecia sta mai slab, pe de alta parte, unde 1 din 3 produse comercializate pe piata interna sunt private label.

Cota de piață in cazul mărcilor private din 4 state membre UE din regiunea Centrală și de Est (Polonia, Ungaria, Cehia și Slovacia) detin 30% ori chiar mai mult. Exemplul Ungariei, care are 34%.

De asemenea, expertii de la Nielsen au mai realizat si ca toate firmele de pe private brands au avut castiguri foarte mari, care probabil se datoreaza si nivelului de încredere crescut a consumatorilor europeni, care a ajuns la cel mai înalt nivel din ultimii 17 ani.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN