Principalele organe care au functii de detoxifiere a corpului sunt rinichii și ficatul. După cum probabil deja anticipați, cel mai simplu mod de a contribui la funcționarea corectă a lor este prin respectarea unei diete echilibrate și sănănătoase, care să conțină ceaiuri sau infuzii. Toxinele care sunt preluate la nivelul ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
fgcr, garantii dedicate achiziției de utilaje
Dacă ești fermier, FGCR te ajută, în mod concret , pentru achiziția de utilaje agricole. Garanția FGCR poate acoperi până la 80% din valoarea creditului. Vrei să achiziționezi un utilaj agricol pentru a desfășura o activitate pe cont propriu în agricultură ori poate că ești agricultor profesionist și vrei să ...
Read More
AVINCIS
malta, la valletta
Într-o țară micuță, Capitala e de căpătâi :) Am mai fost de cîteva ori în Malta și am reușit, fără urmă de tăgadă, să ne simțim interesul viu față de această țară insulară și acum, căci, de fiecare dată, dacă ești atent, țara se schimbă, încet, APROAPE pe nesimțite - ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
Sake la București În ziua de marți 17 septembrie, a avut loc, la București,  EVENIMENTUL: SAKE JAPONEZ, organizat de JETRO Bucuresti (Organizatia Japoneza pentru Comert Exterior), la Capital Plaza Hotel. In prima parte a evenimentului, am avut o prezentare si un workshop despre cum se poate consuma sake cu diferite ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Private label distruge piața Europei

Mărcile private au inceput de cativa ani sa aiba o popularitate din ce in ce mai mare in randul cetatenilor europeni (UE), iar acuma acestia au in jur de 30% cota dep iata, în 17 țări de pe continent, dovedesc ultimele informatii oferite de Nielsen.

De exemplu, în Germania, cea mai puternica piață de retail, produsele cu marci proprii au obtinut o “bucata de cascaval” de 45% . La fel sau, cel putin, aproximativ se intampla si in Olanda, Belgia, Suedia, Norvegia, Ungaria și Turcia care efectiv musca din piata cote din ce in ce mai mari.

Nielsen are cea mai mare companie de măsurare a audiențelor online.

Infromatiile furnizate de ei mai dovedesc si faptul ca, in unele tari, in care procentul de mărci private ajunsese de dinainte la un nivel inalt, a tot continuat sa creasca, Vorbim despre: UK, Germania, Belgia și Portugalia, unde cotele de piata erau de dinainte la 40%. În Marea Britanie,  de pilda, se pompeaza foarte multi bani de catre retaileri in mărci private, tocmai pentru a reusi sa se bata cu alti giganti din domeniu. Asa se face ca acum este la 46%, o crestere de 6%.

In altele ca Spania și Elveția, private brands (denumire alternativa pentru cea de care am discutat pana acum) detin 50% din totalul produselor comercializate pe piata lor interna. Franța este, poate, singura exceptie, in care private label au doar mai mult de 30%, insa vanzatorii deja au inceput sa le prefere pe cele premium (care au un pret mai mare, logic), in defavoarea celor mai slabe.

Nimeni, insa, nu se compara cu Turcia, la crestere. Aici, cota de piață a crescut cu 3 puncte procenturale, adica la 26%. Grecia sta mai slab, pe de alta parte, unde 1 din 3 produse comercializate pe piata interna sunt private label.

Cota de piață in cazul mărcilor private din 4 state membre UE din regiunea Centrală și de Est (Polonia, Ungaria, Cehia și Slovacia) detin 30% ori chiar mai mult. Exemplul Ungariei, care are 34%.

De asemenea, expertii de la Nielsen au mai realizat si ca toate firmele de pe private brands au avut castiguri foarte mari, care probabil se datoreaza si nivelului de încredere crescut a consumatorilor europeni, care a ajuns la cel mai înalt nivel din ultimii 17 ani.

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1