Este vorba de un sat viti-vinicol, în apropiarea vămii Kulata :) Este vorba despre o localitate mică, dar pitorească, din sudul Bulgariei. Bineînțeles că, în original, se scrie cu k/kappa. Se află la cincisprezece-douăzeci de kilometri de granița cu Grecia, în apropierea vîmii Kulata/Promachonas. Pentru orice individ familiarizat cu vinul ...
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
AVINCIS
Este vorba de un sat viti-vinicol, în apropiarea vămii Kulata :) Este vorba despre o localitate mică, dar pitorească, din sudul Bulgariei. Bineînțeles că, în original, se scrie cu k/kappa. Se află la cincisprezece-douăzeci de kilometri de granița cu Grecia, în apropierea vîmii Kulata/Promachonas. Pentru orice individ familiarizat cu vinul ...
MALTA TRAVEL
cortevaInvitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...

Revista Gastromedia

 

8f704c6e91e045c72378c71d940a59ce_XL

Textile HoReCa de la furnizori în revista Gastromedia

Putin istoric despre “Gastromedia”:

Gastromedia, care lucreaza de peste 8 ani in acelasi domeniu, a avut scopul de a susţine şi promova tendinţele şi tradiţiile gastronomice, valoarea produselor alimentare şi a preparatelor  culinare, dar şi obiceiurile de consum care susţin un ritm de viaţă sănătos.

Revista Gastromedia are ca public tinta operatorii din alimentaţia publică şi HoReCa, adică cei ce intră în contact direct cu consumatorii, fiind capabili să impună trenduri pe piaţa alimentară.

Prin ajutorul articolelor sale, revista îşi informează cititorii cu privire la teme de actualitate din domeniul alimentaţiei publice, asigurând în acelaşi timp legătura cu furnizorii de soluţii dedicate industriei de profil.

De altfel, daca doriti GASTROMEDIA poate fi citită pe bază de abonament, în varianta tipărită şi On-line.

 

Gastromedia, revista operatorilor din HoReCa și alimentație publică, este calea optimă a furnizorilor din domeniu, pentru a-și promova soluțiile destinate operatorilor din România. Rezervați un spațiu publicitar în versiunea tipărită a revistei având șansa de a vă prezenta, și printr-un articol, soluțiile pe care le furnizați.

Dincolo de furnizarea pur și simplu a preparatelor și băuturilor, imaginea unei afaceri se transmite de către personalul său și a mediului în care clienții își petrec câteva ore de calitate.

În următorul număr al revistei Gastromedia veți găsi cele mai noi tendințe în materie de vestimentație profesională, textile, veselă și accesorii de servire a mesei. Furnizorii acestor produse și accesorii își vor prezenta cele mai noi tendințe în acest articol.

Tot ce trebuie să faceți este să rezervați un spațiu publicitar plătit în revistă și să răspundeți la câteva întrebări despre produsele pe care le oferiți, oferta dumneavoastră urmând a fi publicată gratuit în acest articol. Mesajul dumneavoastră va ajunge la 13.300 factori de decizie din restaurante și hoteluri din România și Republica Moldova.

, , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1