Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale (ANMDM) atentioneaza populatia cu privire la factorii de risc pe care si-a asuma acestia atunci cand cumpara o anumita crema, care, in realitate, nu este o crema. Produsul cosmetic care se autodeclara drept "natural si realizat din ingrediente naturale" are, in realitate, ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
FGCR ȘI-A SCHIMBAT LOGO-UL Noutăți de la FGCR: FONDUL DE GARANTARE ȘI CREDITARE și-a schimbat imaginea. Și, în primul rând, logo-ul. Culoarea dominantă a rămas, desigur, tot verdele. Spicele și-au păstrat, și ele, locul de onoare. Schimbarea (minimală) de identitate noi conchidem/opinăm/o apreciem drept binevenită. În primul rând, credem, cu ...
Read More
AVINCIS
ti amo, ammou-liani, ti ammouliani
Ti ammouliani :) Io ti amo, Ammouliani! Dacă am fi italieni, așa aș spune/am spune. Cu temei. Fiindcă noi chiar iubim Ammouliani. Și, dacă te-ai îndrăgostit de un loc, dacă tu chiar iubești un loc de pe Pământ, acela chiar te va atrage- și încă o va face cu mare ...
Read More
MALTA TRAVEL
merinde pentru suflet, carti distillate de citit
MICHAEL CONNELLY, CHIPUL DUR AL DESPĂRȚIRII SUSANALOPEz RUBIO, INTRAȚI ÎN EL ENCANTO STELIANȚURLEA, UN PLAN ATÂT DE BINE PUS LA PUNCT IOANA GRECEANU, NODURI, VERIGI ȘI RĂSUCIRI FLORINDUMITRESCU, DODII DAN-SILVIU BOERESCU, DIN LUMEA LUI MATACHEMĂCELARUL MANUSCRISELE DE LA MAREA MOARTĂ HENRI CHARLES PUECH, DESPRE GNOZĂ ȘI GNOSTICISM FRANz CUMONT, ASTROLOGIE ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Antreprenorii români eșuează în afaceri din cauza educației slabe

Care este motivul principal pentru care antreprenorii romani nu reusesc sa-si dezvolte afacerea sau sa inceapa una? Un studiu recent realizat de EY Romania, Impact Hub si Startarium aceasta este educatia precara. Procentul respodentilor ai barometrului a fost de 23%.

Procentul acesta este in crestere continua, mai exact cu 7% in comparatie cu editia anterioara a barometrului. Motivul lipsei educatiei antreprenoriale este PRIMUL in top, indiferent de domeniul in care activeaza afacerea, inclusiv de primire a unei finantari, de marketing, leadership, vanzari ori alte zone care se refera la infiintarea unui start-up, confirma raportul EY.

O alta concluzie a barometrului de anul acesta este ca: 73% dintre respondenti (potrivit afirmatilor lor) au un castig lunar de peste 500 de euro, iar cei care au un venit mai scazut decat 500 de euro este de 27% – pentru 2017. In comparatie cu anul precedent, cand procentul era de 38%, in aces ultim caz. Deci s-a majorat si numarul antreprenorilor care au venituri intre 1.000 si 2.000 euro lunar ( 25% actual in raport de 18% in 2016) si a celor mai mari de 2.000 euro (16% actual in raport de 11% in 2016).

  • Cum invata antreprenorii?

44% sustin ca principalul mod de imbogatire a cunostintelor antreprenoriale sunt mentoratul si discutiile cu alti antreprenori. Contrar faptului ca, totusi, cu activitatea de mentorat antreprenorii experimentati nu-si mai bat capul, fata de cei la inceput de drum, care o considera absolut esentiala in reusita lor. Motivul principal ar acestei scaderi ar putea fi lipsa de timp pentru antreprenorii maturi de a organiza astfel de activitati.

  • Finantarea pentru start-up – cel mai mare impact intr-o afacere

Antreprenorii au sustinut 4 metode referitoare la regimul de fiscalitate si reglementare, precum si de functionarea institutiilor statului, ca cei mai semnificativi factori ai statului pentru sustinerea si promovarea persoanelor care-si infiinteaza o afacere. Deci, 27% au opiniat ca solutiile de finantare pentru startup-uri ar avea cel mai mare impact (mai mare fata de anul trecut cu 5 procente). 24% dintre cei intrebati cred ca scutirea sau scaderea taxelor au, totusi, o mai mare importanta ca finantarea din partea statului, iar 20% precizeaza relaxarea si simplificarea fiscala. In final, 4% pentru predictibilitatea fiscala.

De asemenea, in jur de 4 din 10 antreprenori vor avea in 2018 cea mai mare finantare in publicitate.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN