Ouăle apar in aproape orice dieta si nu inutil! Pe langa ca sunt alimentele cu cele mai multe proteine, ele sunt pline si de calciu, respectiv vitamine. Cu toate acestea, nu trebuie sa uitam ca totul are si o limita. Nutritionistii recomanda a se consuma, in fiecare zi, pentru a ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
CAMPANIE FGCR În primul număr din DECANTOR, FGCR a intrat cu 3 advertoriale. Unul are ca headline: GARANTĂM VIITORUL PROSPER AL FAMILIEI TALE. Un al doilea este mai metaforic, înfâțișând doi mâini care îngrijesc o plăntuță - și, mai vizibil inscripționat (în centrul paginii): 100 % PENTRU TINE Iar al ...
Read More
AVINCIS
AMMOULIANI   Începuturile   Secretul unei reușite   De ce a reușit, totuși, formula Ammouliani? Putem zice că e o formulă de succes? Am înclina să răspundem pozitiv: da, este. Prin ce? Prin opitalitatea afișată, dar și efectivă, care devine criteriu de bază, regulă de fier ( de aur)? Poate ...
Read More
MALTA TRAVEL corteva
Google Arts & Culture lansează expozițiile de artă a 4 noi parteneri din România. Muzeul Național Cotroceni, Castelul Peleș, Complexul Muzeal Național Moldova din Iași și Asociația „Semne Cusute” și-au digitalizat colecțiile de artă și le-au publicat pe Arts & Culture, platforma Google care oferă acces la patrimoniul istoric și ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Kellogg pregătește schimbări în companie

Firma americană Kellogg, care fabrica și foarte cunoscutele cereale Special K, doreste sa gaseasca cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe, in ideea de a dezvolta cat mai rapid segmentul de produse pentru micul dejun și alimente congelate, dupa cum arata intr-un articol CNBC.

Kellogg mai are dorinta si de a include brandurile pentru mic dejun, snackurile și alimentele congelate într-un unic segment. De pilda, branduri ca Eggo și Foot Loops aduc 80% din veniturile companiei, adica efectiv compania traieste din aceasta categorie.

De asemenea, sus-mentionatul segment are prevazut si un program de reducere a costurilor numit Project K. Firma a introdus programul în 2013, deoarece se gandea sa economiseasca in fiecare an 475 milioane de dolari până în 2018. Totodata, in acelasi context, Kellogg mai anunta ca avea in vedere si schimbarea de la livrarea direct către magazine la livrarea către depozite.

Aceasta masura luata de curand de catre companie este similara cu a celorlalte din industria alimentară, care incearca sa gaseasca o rezolvare la problema ritmului de creștere, care e din ce in ce mai mic.

, , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN