Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale (ANMDM) atentioneaza populatia cu privire la factorii de risc pe care si-a asuma acestia atunci cand cumpara o anumita crema, care, in realitate, nu este o crema. Produsul cosmetic care se autodeclara drept "natural si realizat din ingrediente naturale" are, in realitate, ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
FGCR ȘI-A SCHIMBAT LOGO-UL Noutăți de la FGCR: FONDUL DE GARANTARE ȘI CREDITARE și-a schimbat imaginea. Și, în primul rând, logo-ul. Culoarea dominantă a rămas, desigur, tot verdele. Spicele și-au păstrat, și ele, locul de onoare. Schimbarea (minimală) de identitate noi conchidem/opinăm/o apreciem drept binevenită. În primul rând, credem, cu ...
Read More
AVINCIS
ti amo, ammou-liani, ti ammouliani
Ti ammouliani :) Io ti amo, Ammouliani! Dacă am fi italieni, așa aș spune/am spune. Cu temei. Fiindcă noi chiar iubim Ammouliani. Și, dacă te-ai îndrăgostit de un loc, dacă tu chiar iubești un loc de pe Pământ, acela chiar te va atrage- și încă o va face cu mare ...
Read More
MALTA TRAVEL
merinde pentru suflet, carti distillate de citit
MICHAEL CONNELLY, CHIPUL DUR AL DESPĂRȚIRII SUSANALOPEz RUBIO, INTRAȚI ÎN EL ENCANTO STELIANȚURLEA, UN PLAN ATÂT DE BINE PUS LA PUNCT IOANA GRECEANU, NODURI, VERIGI ȘI RĂSUCIRI FLORINDUMITRESCU, DODII DAN-SILVIU BOERESCU, DIN LUMEA LUI MATACHEMĂCELARUL MANUSCRISELE DE LA MAREA MOARTĂ HENRI CHARLES PUECH, DESPRE GNOZĂ ȘI GNOSTICISM FRANz CUMONT, ASTROLOGIE ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Kellogg pregătește schimbări în companie

Firma americană Kellogg, care fabrica și foarte cunoscutele cereale Special K, doreste sa gaseasca cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe, in ideea de a dezvolta cat mai rapid segmentul de produse pentru micul dejun și alimente congelate, dupa cum arata intr-un articol CNBC.

Kellogg mai are dorinta si de a include brandurile pentru mic dejun, snackurile și alimentele congelate într-un unic segment. De pilda, branduri ca Eggo și Foot Loops aduc 80% din veniturile companiei, adica efectiv compania traieste din aceasta categorie.

De asemenea, sus-mentionatul segment are prevazut si un program de reducere a costurilor numit Project K. Firma a introdus programul în 2013, deoarece se gandea sa economiseasca in fiecare an 475 milioane de dolari până în 2018. Totodata, in acelasi context, Kellogg mai anunta ca avea in vedere si schimbarea de la livrarea direct către magazine la livrarea către depozite.

Aceasta masura luata de curand de catre companie este similara cu a celorlalte din industria alimentară, care incearca sa gaseasca o rezolvare la problema ritmului de creștere, care e din ce in ce mai mic.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN