Este vorba de un sat viti-vinicol, în apropiarea vămii Kulata :) Este vorba despre o localitate mică, dar pitorească, din sudul Bulgariei. Bineînțeles că, în original, se scrie cu k/kappa. Se află la cincisprezece-douăzeci de kilometri de granița cu Grecia, în apropierea vîmii Kulata/Promachonas. Pentru orice individ familiarizat cu vinul ...
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
AVINCIS
Este vorba de un sat viti-vinicol, în apropiarea vămii Kulata :) Este vorba despre o localitate mică, dar pitorească, din sudul Bulgariei. Bineînțeles că, în original, se scrie cu k/kappa. Se află la cincisprezece-douăzeci de kilometri de granița cu Grecia, în apropierea vîmii Kulata/Promachonas. Pentru orice individ familiarizat cu vinul ...
MALTA TRAVEL
cortevaInvitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...

MAGAZIN (PRINT & VIRTUAL) DE PREZENTARE și VÂNZARE A VINURILOR

propunereRABBIT MEDIA și VINURI DE TOP vă propun:

MAGAZIN (PRINT & VIRTUAL) DE PREZENTARE și VÂNZARE A VINURILOR

Inaugurăm, o dată cu ediţia 2014 a VINURILOR DE TOP, un MAGAZIN(PRINT &VIRTUAL) DE VÂNZARE A VINURILOR, deoarece, după părerea noastră, vânzarea vinurilor este principalul obiectiv care lasă de dorit pentru producătorii români (și, deopotrivă, străini). Vă invităm să vă prezentați oferta în revista și siteurile noastre, menționând: VINUL de vânzare, PREȚUL, ETICHETA(prezentată separat, pentru a putea fi vizualizată separat, cu toate specificațiile ei), PREZENTAREA (olfactivo-gustativă +terroir+caracteristici de bază), VINIFICATOR, TEHNOLOGIE, totul în 3 pagini de revistă plus spațiul aferent pe siteuri, inclusiv discounturi de vânzare, eventuale, între 5-20%(recomandarea noastră este între 10 și 20%!), alături de un VOUCHER care, completat, conduce la aceste discounturi atractive. Costul acestor prezentări este de negociabil, de la caz la caz, incluzând siteurile și ediția în print a MAGAZINULUI NOSTRU (print & virtual) “VINURI DE TOP”/RABBIT MEDIA. Ele includ, după modelul www.unvinpezi.ro, analizele vizuale & de gust/miros ale produsului. Scopul e pur pragmatic: să vă vindeți vinul, voi, producători și comercializatori, asta e cea mai mare mulțumire a noastră. Funcție de caz, prezentările pot cuprinde un interviu cu producătorul, prezentare de firmă/brand comercial (mărcile comerciale sub care se face vânzarea), gamele de producție, fișa de producție a vinului, terroir, stoc, anunț de reapariție a vinului (dacă acesta a dispărut din stoc, eventual – și va reapărea la o dată anume), ce spun cunoscătorii despre acest vin, REȚEAUA DE DISTRIBUȚIE a vinului, prezentată explicit (unde poate fi găsit) etc.

PREȚUL va fi postat mare, la vedere, inclusiv discountul acordat, campania de promoție/dacă există(limitată în timp), anul de recoltă, alte specificații suplimentare privind culesul, baricarea etc.

,

No comments yet.

Leave a Reply

1