Rewe Group, cu reteaua de magazine germane Penny, a declarat de curand ca urmeaza sa inlocuiasca pungile sale pentru alimente congelate cu o optiune mai ecologică și mai reciclabilă, mai eco-friendly, in anul 2018.
Compania multinationala a mai spus ca ea comercializeaza in jur de 2 milioane de pungi cu alimente congelate, an de an, și că ce urmeaza sa intre pe piata sint realizate din 80% materiale reciclate și ca atare nu au aluminiu izolant. Pungile vor avea un pret neschimbat de 0,49 euro, ca pana acuma.
Eficienta? Grupul a mai mentionat ca plasticul salvat ar putea umple 120 de terenuri de fotbal.
„Producția costisitoare și complexă a stratului intermediar de aluminiu pentru aceste pungi s-a încheiat. Ca lider în industrie, demonstrăm că nu discutăm doar despre sustenabilitate, ci o și trăim”, ne spune Stefan Magel, membru al consiliului de administrație al grupului.
Magel a mai spus: „Vom vinde treptat cantitățile rămase din pungile vechi dedicate congelatelor, pentru că nu ar fi ecologic să le distrugem. În a doua jumătate a anului, toate cele 2.200 de magazine Penny vor folosi noile pungi”.
Penny Market este lantul de magazine care a devenit cunoscut in toata Europa si apartine grupului german Rewe, care este unul dintre cei mai activi retaileri de piata locala, primul magazin construit la noi avand loc in 2005. Divizia internațională de discount a grupului Rewe, care activează în Italia, Austria, Ungaria, România și Cehia, a înregistrat în 2017 venituri de 4,5 miliarde de euro, în creștere cu 5,4% in comparatie cu anul precedent.
No comments yet.