Grupul Renault – Nissan nu stau prea bine la capitolul motoare, nu in ultimul timp. Celor doua companii li s-au raportat probleme numeroase cu privire la functionarea corecta a motoarelor din dotarea masinilor. Printre marcile afectate se numara si masinile Dacia. Desigur ca firma inca incearca sa arunce cu apa ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
CAMPANIE FGCR În primul număr din DECANTOR, FGCR a intrat cu 3 advertoriale. Unul are ca headline: GARANTĂM VIITORUL PROSPER AL FAMILIEI TALE. Un al doilea este mai metaforic, înfâțișând doi mâini care îngrijesc o plăntuță - și, mai vizibil inscripționat (în centrul paginii): 100 % PENTRU TINE Iar al ...
Read More
AVINCIS
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
Sake la București În ziua de marți 17 septembrie, a avut loc, la București,  EVENIMENTUL: SAKE JAPONEZ, organizat de JETRO Bucuresti (Organizatia Japoneza pentru Comert Exterior), la Capital Plaza Hotel. In prima parte a evenimentului, am avut o prezentare si un workshop despre cum se poate consuma sake cu diferite ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Planul de afaceri al retailerului Profi pentru următorii 5 ani

Profi, care este printre cei mai mari retaileri din Romania, are in plan ca in perioada urmatoare, in timp de 5 ani, sa atinga pragul de 2.000 de magazine la nivel național – adica de doua ori mai multe decat are acum – și raportarea unei cifre de afaceri de 15 miliarde de lei, dupa cum a declarat Daniel Cîrstea, CEO Profi Rom Food.

“În ultimii ani am migrat de la formatul de discounter spre cel de supermarket de proximitate. Există în continuare potențial de creștere în România în condițiile în care la nivel de consum suntem cu 25,4% sub media europeană. Comerțul modern este în creștere, în timp ce retailul tradițional își va continua scăderea. Comerțul modern va merge și în orașele sub 50.000 de locuitori”, a spus reprezentantul.

De asemenea, Profi a deschis, in urma cu putin timp, al 1.000  lea magazin – o investiție care a costat 400 de mii de euro pentru un spațiu de vânzare de cam 400 mp.  In plus, CEO-ul Profi Rom Food doreste ca, până în anul 2023, când firma isi va dubla numarul de magazine, sa inregistreze o cifră de afaceri de 15 miliarde de lei și locul I de pe piata de retail din Romania. Extinderea retelei de magazine priveste toatecele 3 forme de magazine Profi – Standard, City și Loco. Se va continua, totodata, inclusiv procesul de modificare a formelor magazinelor existente, investițiile fiind de câteva sute de mii de euro pentru fiecare locație.

“Am lucrat la trei piloni care au susținut evoluția companiei în ultimii ani – clusterizarea formatelor, ultrafresh și marcă proprie. Vom miza în continuare pe investiții în logistică pentru a susține expansiunea viitoare, pe creșterea productivității și pe marcă proprie, acolo unde, prin Proxi, vom dezvolta private label și pe segmentul mediu”, adauga Daniel Cîrstea.

Profi va deschide inca 2 noi depozite pentru a-si asigura spatiul necesar tuturor activitatilor sale:

“Logistica trebuie să fie cu un pas înaintea expansiunii. Când deschidem 200-300 de magazine nu putem să ne limităm la ce avem. În prezent avem hub-uri la Cluj, Ploiești, Roman, respectiv la Bolintin exclusiv pe fresh”.

, , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1