identitate vizuală, CNIPMMR, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii
Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) își lansează noua identitate vizuală. În urma unui proces de rebranding, Consiliul prezintă o nouă siglă și un nou brand, IMM România. Noul nume, IMM România, este parte integrantă a identității vizuale a organizației și are scopul de a ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
AVINCIS
ammouliani, o insula cat grecia, salonic
În primul rând, Ammouliani poate fi numele unei mari iubiri. Ammouliani, insula, este cunoscută și sub numele de Amoliani, și este o insulă situată în unitatea regională Halkidiki, Grecia, la 120 km de Salonic. Din punct de vedere administrativ, face parte din unitatea municipală Stagira-Akanthos. Până aici, sentințe seci, propoziții ...
Read More
MALTA TRAVEL
cortevaInvitatie-TalentA corteva
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...
Read More

Un nou lanț de magazine intră în România. Vinde produse extrem-extrem de ieftine

Business, magazine, produse la 1 euro, tedi

Românii se vor putea bucura, în curând, de o nouă reţea de magazine. Aceasta vine cu o ofertă imbatabilă, ce va atrage, fără îndoială, mulţi cumpărători. Despre ce este vorba?

Unul dintre cele mai importante lanţuri de magazine din Germania, TEDi, se pregăteşte pentru intrarea pe piaţa din România. Cu ce se deosebeşte TEDi de alte magazine din ţara noastră?

Produse de vânzare la doar 1 euro!
Reţeaua a fost lansată în anul 2004 de către grupul Tengelmann, cel care a facilitat în 2010 şi intrarea Lidl pe piaţa locală, prin tranzacţia care a implicat cumpărarea de către Lidl a circa 100 de magazine de discount Plus.

Lanţul de magazine TEDi, denumit anterior T € Di, a fost lansat pe conceptul de a comercializa cât mai multe produse nealimentare la preţul de numai 1 euro, scrie Profit.ro.

Din magazinele TEDI se pot cumpăra articole de uz casnic, de petrecere, de bricolaj, papetărie, electrice şi jucării, dar reţeaua comercializează şi produse farmaceutice şi cosmetice.

Reţeaua de magazine TEDI are peste 2.400 de unităţi la nivel european
Lanţul de magazine german TEDi are sediul social la Viena, în Austria. Reţeaua controlează mai bine de 2.400 de magazine şi are 20.000 de angajaţi în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia şi Cehia.

În ultimii trei ani, TEDi a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și, în 2020, în Cehia.

 

Grupul Tengelmann a mai adus în România şi Kik Textilien
În luna decembrie a anului trecut, Tengelmann a vândut acţiunile deţinute la TEDi într-o operaţiune complexă cu grupul H.H. Cele două afaceri germane de familie au decis prin această tranzacţie să se despartă şi să acţioneze individual după 25 de ani de colaborare.

Astfel, Tengelmann va achiziţiona acţiunile deţinute în prezent de grupul HH la discounterul KiK, iar grupul HH va achiziţiona cota de 30% a grupului Tengelmann la TEDi. Aceste întreg proces se va încheia pe 30 aprilie 2021.

Tengelmann a adus şi brandul KiK în România. Retailerul Kik Textilien este printre primii zece cei mai mari furnizori pentru sectorul de retail german, cu 2.600 de magazine în Germania şi un total de aproximativ 3.400 la nivel european.

, , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1