Lumea in care traim s-a schimbat din 2013, dar un singur lucru se mentine cu certitudine: BON JOVI + Piata Constitutiei = o noapte extraordinara! Una dintre cele mai mari trupe rock din toate timpurile, BON JOVI anunta intoarcerea lor in Romania, pe fundalul unei calatorii muzicale triumfatoare in SUA ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
horticultura 70 de ani, usam
USAM La Aniversară: La mijlocul lunii octombrie 2018, la  București, un oraș din România (nu știu dacă îl știți sau măcar ați auzit de el) :) , dar mirific, a prins viață/adică a avut loc, (pre)cum zic comunicatele de presă, sărbătorirea a 70 de ani de excelență în educație și cercetare ...
Read More
AVINCIS
malta, soimului maltez
Ați auzit de ȘOIMUL MALTEZ? Sunt sigur că da. Este mai mult o legendă. Și un thriller, de tipul best-seller. Adevărata comoară, este, v-o spun eu drept, chiar minunata alcătuire a Maltei, ca o destinație specială pentru turism. O țară care și-a asociat numele unei celebre cărți/și autor: Dashiell Hammet ...
Read More
MALTA TRAVEL
cartea de vacanta
JAMES PATTERSON, MICHAEL LEDWIDGE GRĂDINA ZOOLOGICĂ PETER MAYLE, LECȚII DE FRANCEZĂ JAMES JOYCE, STEPHEN EROUL DAVID BALDACCI, TĂRÂMUL CELOR CINCI CERCURI CAMILLE AUBRAY, CINĂ CU PICASSO GABRIEL GARCIA MARQUEZ, CĂLĂTORIN PRIN EUROPA DE EST BLAKE CROUCH, MATERIA ÎNTUNECATĂ MALIN PERSSON GIOLITO, NISIPURI MIȘCĂTOARE JENNIFER KAUFMAN KARENMACK, AMANTA LUI FREUD CLIVE ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro indagra.ro expodrink.ro targuldeturism.ro

Tu de cate ori schimbi canalul TV in timpul pauzei publicitare?

iSense Solutions @Digital Marketing Forum: 8 din 10 români schimbă canalul TV în timpul pauzei publicitare

 

 

Consumatorii români evită reclamele de la televizor, 80% dintre aceștia schimbând canalul în timpul pauzei publicitare, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Datele au fost prezentate în exclusivitate în cadrul Digital Marketing Forum, cel mai cunoscut eveniment despre promovarea în mediul online, organizat anual de Evensys.

Principalul motiv pentru care românii nu sunt interesaţi de reclamele de la televizor, potrivit studiului iSense Solutions, este faptul că le consideră plictisitoare şi repetitive. În același timp, 2 din 10 români au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.

Traian Nastase, Managing Partner iSense.Solutions

Traian Nastase, Managing Partner iSense.Solutions

„Datele noastre confirmă că brandurilor le este din ce în ce mai dificil să ajungă la un consumator care nu mai are răbdare, care este multiscreen și multitasking și care nu mai este dispus să-și piardă timpul sau să accepte mesaje cu care nu rezonează. Acest trend va reconfigura industria de marketing și publicitate, întrucât brandurile vor fi nevoite să se concentreze pe conținut relevant, adaptat nevoilor și așteptărilor publicului pe care îl targetează”, a declarat Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mănâncă sau fumează, ceea ce arată o axare a consumatorului pe plăceri și pe propria persoană. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la TV, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitățile de relaxare – aceștia accesează social media (66% de pe smartphone și 70% de pe laptop/PC) sau se joacă diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).

Totodată, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunică sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) și messenger-ul (49% – smartphone, 49% –  laptop/PC), în timp ce 69% dintre  aceștia vorbesc la telefon şi 50% trimit sms-uri.

Studiul mai arată că, în timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caută informaţii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai căutate informații online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promoţii (36%), sănătate şi medicină (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), călătorii şi vacanţe (25%).

Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informație care influențează consumatorul să cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experienţă (59%), motoarele de căutare (54%), recomandările de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producătorilor (43%), informaţiile direct din magazin (41%) și site-urile care evaluează diverse produse (40%).

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un eșantion de 500  de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta intre 18-65 ani, din mediul urban din România, iar culegerea datelor a fost realizată în luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de încredere de 95%.

 

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

Despre Evensys

EVENSYS este o companie de planificare de evenimente, cu peste 10 ani de experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializată exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminarii proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa Centrală și de Sud-Est.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

, , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

OXYGEN