muzică de oscar, orchestra le muse, dirijor andrea albertini
Sâmbătă, 20 aprilie, la Ateneul Român din Bucureşti vor avea loc concertele “Ennio Morricone. Muzică de Oscar”. Porţile se vor deschide pentru public de la ora 15.00 pentru reprezentaţia de la ora 16.00 şi de la 18.30 pentru concertul de la ora 20.00! Cele două reprezentaţii nu vor avea pauză! ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
AVINCIS
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More
MALTA TRAVEL
Invitatie-TalentA corteva
horia gârbea, iarbă la tot cartierul
DE 12 LEI IARBĂ Prima mențiune, firește, este despre TITLUL.  EL E CATCHY. El fură privirile. E special conceput ca o reclamă de marketing. Și, trebuie să recunoaște, da, funcționează. Va stârni rumori. Eterne. Ideea de a băga umpr în titlu e nespus de savuroasă. Și pragmatică. Lumea va râde ...
Read More

ATENȚIE! Piața cosmeticelor este în plină dezvoltare!

KeysFin ne arata ca piata cosmeticelor a cunoscut in ultimii ani o dezvoltare impresionanta, studiul acestora ne-a dovedid ca acest domeniu incepe sa creasca din ce in ce mai mult ca urmare a cresterii interesului romanilor fata de parfumuri, produse de machiaj şi alte cosmetice. Acest lucru s-a produs de asemenea neintrerupt, ceea ce este iarasi un alt aspect ce ar trebui punctat.

Dupa cum bine stim deja, romancele noastre sunt foarte apreciate pentru frumusetea lor pe tot continentul european si nu numai, orice strain care ne viziteaza tara remarca acest lucru. De altfel, un astfel de domeniu are un avantaj foarte mare, in sensul ca aceste produse pot fi comercializate si sa ramana la fel de populare in randul populatiei indiferent de perioada.

Foto: shutterstock.com

Dupa cum spuneam deja, studiul KeysFin ne surprinde cu o crestere a pietii de cosmetice de la 4,2 miliarde lei în 2009 la 5,28 miliarde lei în 2015. Dovada ca numai in acest domeniu sunt mai mult de 2000 de companii care produc astfel de bunuri, cu mai mult de 11.000 de angajaţi. Dupa am mentionat deja, piata din punctul de vedere al numarului de persoane a ramas la un nivel mare inca din 2009 şi până astazi:

Analiza datelor financiare arată că, în ultimii 7 ani, firmele de cosmetice şi parfumerie au insistat pe optimizarea afacerilor, dovadă că profitabilitatea sectorului a crescut de la 207 milioane lei în 2009 la 258 milioane lei în 2015, cu un ascendent puternic în 2016”, ne spun cei de la KeysFin.

De asemenea, tot acestia ne anunta ca nu ar trebui sa fim atat de optimisti, intrucat piata inca a ajuns la apogeu, ramand inca multe parti ale pietei inca neexplorate, desigur privind si din prisma pietelor deja dezvoltate. La noi in tara, deocamdata, consumul de produse cosmetice şi de parfumerie este in jur de 40 de euro/anual/persoană, pe cand Franta are un numar cel putin dublu fata de al nostru.

Sa nu uitam ca la noi nu este nici dezvoltata pe deplin partea e-commerce, iar ca urmare, multe dintre aceste produse sunt luate pe cale fizica, deci din locuri precum farmaciile şi saloanele de cosmetică. Totusi nu se arata totul atat de negru, intrucat chiar daca cumparatul online nu este pe deplin dezvoltat inca, acest lucru nu inseamna ca el nu se dezvolta:

Studiile de consum arată că, în prezent, parfumurile generează cea mai mare cifră de afaceri din această piaţă, urmate de produsele de machiaj şi abia apoi de cele de îngrijire. Este un trend diferit faţă de ţările occidentale, acolo unde produsele de skin-care sunt cele mai vândute. Acest fenomen are legătură cu educaţia şi obiceiurile de consum ale mai multor generaţii. În România, să nu uităm că avem încă generaţii care au trăit în comunism şi pentru care produsele cosmeticele occidentale au reprezentat o necunoscută”, mentioneaza tot cei de la KeysFin.

Alte articole pe aceeasi tema:

https://topbrands.com.ro/start-incep-renovarile-statiunilor-din-sudul-litoralului/

http://turismhoreca.ro/ce-facem-de-revelion-2017-cele-mai-bune-oferte-de-cazare/

http://turismhoreca.ro/turism-si-lifestyle-cum-ne-reincarcam-bateriile-ne-raspunde-turismhoreca-ro/

http://turismhoreca.ro/cele-mai-bune-oferte-de-revelion-2016-2017-vezi-oferte-tui-travel-center/

, , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

1